Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Die film: Anzacs (the war down under)
Een 4 delige serie met Paul Hogan als één van de acteurs (crocodile dundee).
Bedoel je die??
Praaaaaaacht van een serie over de Anzacs in wo1.
ik vind die brucke een geweldige film
maar ik heb hem niet helemaal gezien ik moet hem nog een keer zien
wie heeft hem ook gezien.
het is een oude film zwart wit duits gesproken
en gaat over een groep duitse jongens die aan het einde van de oorlog opgeroepen worden om hun vaderland te verdedigen
en met 1 dag training worden ze bij een bruggetje neer gezet
en vandaar moeten ze het zelf maar verder redden
een prachtige film die ik helaas niet af heb kunnen kijken..
wie heeft deze ook gezien????????
mauser
It's not about dying for your country. It's about lettig your enemy's die for theirs!!
Mooyman schreef:Inderdaad, vind het persoonlijk ook een van de slechste films.
"Niet een erg geweldige film" staat in schril contrast met "een van de slechtste films". Het woordje "ook" lijkt mij hier dan ook niet geheel op zijn plaats.
Ik vond "When Trumpets Fade" een erg interessante film, omdat het de waanzin van oorlog laat zien.
Mooyman schreef:Inderdaad, vind het persoonlijk ook een van de slechste films.
"Niet een erg geweldige film" staat in schril contrast met "een van de slechtste films". Het woordje "ook" lijkt mij hier dan ook niet geheel op zijn plaats.
Ik vond "When Trumpets Fade" een erg interessante film, omdat het de waanzin van oorlog laat zien.
Misschien een kwestie van goed lezen, maar deze uitspraak werd uit persoonlijke mening gedaan, iets waar natuurlijk niet iedereen het mee eens hoeft te zijn .
When Trumpets Fade laat in mijn ogen zien hoe zinloos deze slag was en hoe erg hard het er daar aan toe is gegaan.
Ieder z'n eigen mening natuurlijk, maar ik vond hem dus wel goed ook misschien omdat ik er een boek over gelezen heb en er erg veel herkenbare dingen in de film terug komen die ook beschreven zijn.