nog iets: gebruik geen msn taal in je site
gebruik in je onderste frame een "terug" optie
Maak het bovenste en onderste frame in kleuren die op elkaar aansluiten of dezelfde kleur. Welk html programma gebruik je eigenlijk?
Site
- Dodo
- Lid
eh, nu over mijn site?
Ik heb alle html codes zelf getypt. hoewel ik af en toe een beetje hulp heb gebruikt van een programma.
Msn taal kan ik zelf niet vinden
, behalve dit: : P
t is mijn eerste site, dus design word wat moeilijk, tips welkom.
Persoonlijk houd ik niet zo van tabellen...
Ik heb alle html codes zelf getypt. hoewel ik af en toe een beetje hulp heb gebruikt van een programma.
Msn taal kan ik zelf niet vinden
t is mijn eerste site, dus design word wat moeilijk, tips welkom.
Persoonlijk houd ik niet zo van tabellen...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
-
johan willaert
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
Elke inspanning om een eigen site te maken vind ik al lovenswaardig....
Ik ben (samen met Bob???) nog van de generatie die qua PC alles zelf moest leren en mijn site is dan ook gemaakt met veel vallen en opstaan....
Tja, ik gebruik Frontpage........ maar het geeft me wel het resultaat dat ik voor ogen had........
Sommige foto's moet ik nog even verkleinen, maar daar heb ik nog maar recentelijk de software voor......
Maak je eigen site en probeer er een persoonlijke originele toets aan te geven (bij mij vind ik dat de US Lift the Dots knoppen op mijn startpagina...)
Veel succes,
Johan
Ik ben (samen met Bob???) nog van de generatie die qua PC alles zelf moest leren en mijn site is dan ook gemaakt met veel vallen en opstaan....
Tja, ik gebruik Frontpage........ maar het geeft me wel het resultaat dat ik voor ogen had........
Sommige foto's moet ik nog even verkleinen, maar daar heb ik nog maar recentelijk de software voor......
Maak je eigen site en probeer er een persoonlijke originele toets aan te geven (bij mij vind ik dat de US Lift the Dots knoppen op mijn startpagina...)
Veel succes,
Johan
29th Let's Go!!!!!
-
Jurryt
- Lid
-
johan willaert
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Peter M
- Lid
Al die moeilijke programma's.....geef mij maar kladblokjohan willaert schreef:Wat kan het je nu schelen dat het beter gaat in Dreamweaver, Publisher, Word, Paint, Frontpage, PSP, Adobe, enz.......................
Het belangrijkste is inderdaad dat je verzameling online staat, dat moet niet met een gouden randje omkaderd worden.
- earlymb
- Moderator

- Ontvangen: 31 keer
Ik maak gebruik van een gratis server (http://www.geocities.com); daar krijg je een page builder bij, die heel eenvoudig werkt.
Grtn
David
Grtn
David
-
Dutch Military
- Lid

- Dodo
- Lid
- Dodo
- Lid
m'n site is geupdated. Toch tabelletjes erin, en m'n lijstjes aangepast.
Ook heb ik in het bovenste frame een andere kleur gebruikt, maar het lijkt nu een beetje op cementgrijs...(dus aan de kleuren werk ik nog)
groeten,
roeland
Ook heb ik in het bovenste frame een andere kleur gebruikt, maar het lijkt nu een beetje op cementgrijs...(dus aan de kleuren werk ik nog)
groeten,
roeland
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"