Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sander, jij zegt dat je je dan moet concentreren op bv. WH helmen, dat is wel zéér specifiek, normaal verzamel je dan Duitse helmen in het algemeen, ik heb imlmers nog niemand gezien die alleen maar WH helmen verzamelt. Je hebt altijd wel in je verzameling bv. naast een WH een Luftschutz ofzo. Ik heb bv. verscheidene M16 helmen naast mijn m35 en M42.
Jr.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Komt inorde, mijn verzameling is momenteel in kisten op zolder, we zijn mijn kamer aan het vernieuwen! Ik denk dat ik de M35 er al op kan zetten, even geduld.
Giel schreef:
@jr, wil je eens je helmen bij collecties zetten?
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Eigenlijk vind ik het wel stom dat hij die foto's op internet zet, iemand met slechte bedoelingen (denk aan diefstal) kan zo aan die vriend vragen waar die woont, dan zeg je dat je bijv. iets wilt ruilen. En dan kan je zo wat helmen opladen .
Stravers schreef:Eigenlijk vind ik het wel stom dat hij die foto's op internet zet, iemand met slechte bedoelingen (denk aan diefstal) kan zo aan die vriend vragen waar die woont, dan zeg je dat je bijv. iets wilt ruilen. En dan kan je zo wat helmen opladen .
Er zijn maar weinig serieuze verzamelaars het adres van een medeverzamelaar aan gelijk wie meegeven....
Stravers schreef:Eigenlijk vind ik het wel stom dat hij die foto's op internet zet, iemand met slechte bedoelingen (denk aan diefstal) kan zo aan die vriend vragen waar die woont, dan zeg je dat je bijv. iets wilt ruilen. En dan kan je zo wat helmen opladen .
Er zijn maar weinig serieuze verzamelaars het adres van een medeverzamelaar aan gelijk wie meegeven....
Een vriend aan een vriend, aan een vriend,... Je weet maa nooit