Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
We berekenen dit via de syntaxis van de derdemachtwortel van het kwadraat van het aantal verzamelstukken die nog in omloop zijn. Daarvoor heb je de productie.....
Neej dat kan je ni weten.
Misschien kunt ge nog de hele gouden gids afbellen
Numb schreef:het is practisch niet mogelijk om het te weten.
Een voorbeeld : gisteren vond ik uit dat mijn neef ook woii verzamelt...
Ja, mijn neef van 8 doet me overal in na: Ik aws keeper (2de van het njoorden) men neefje word keeper, 3de beste van zijn leeftijd. Ik verzamel WO2 spul, hij wil nu ook allemaal leger spul, grrrrr
Met verzamelaar bedoel ik inderdaad een wo2 verzamelaar, die er toch wel vele dagen mee bezig is, die boeken leest, en die een verzamling heeft van toch wel minstens 100 euro.
AAARGH, ik wist dat dit zou vallen, ik wou eigelijk bedoelen, iemand die er eigelijk wel het geld voor over heeft. Of ook niet, het was gewoon een bedrag om het aantal spullen te tonen. Laat dat maar.
mijn definitie van een verzamelaar is iemand die altijd ontevreden is, en op zoek is naar datgene wat hij niet heeft, of (nog) niet kan betalen. het gevoel van het zoeken, zoeken en nog eens zoeken , en dan dat stuk vinden wat je wilt. en zodra je het hebt, gaat de jacht door naar het volgende. geld, budget maakt niet uit, het is altijd een tekort. iemand kan net zoveel passie steken in een foto, als in een uniform, verzamelwoede, dat is het juiste gevoel. je staat er mee op, en je gaat er mee naar bed.
Ja als je iets verzamelt kun je daar ver in gaan soms.....soms vind je het ene ding wat je erg graag wou hebben....en als je het dan in je bezit hebt...je kijkt erna...geniet er van......en een dag later ben je alweer op jacht naar dat andere dat je beslist moet hebben!