Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tja boeken zijn duur, maar rekenen maar eens uit hoeveel het je bespaart als je kleine, en grote, miskopen kan vermijden door een goed boek?
De basic's zijn vast op internet te vinden maar een heel boek zal je niet snel tegen komen, copyright, het is slim om gewoon een deel van je budget opzij te zetten voor boeken. Een stuk beter dan geld te verkwanselen aan miskopen en "net-niet" items.
Waren seinpistolen ook gewoon verdeelt over troepen? of hadden alleen bepaalde troepen zoals van de luftwaffe of troepen met hogere rangen deze wapens?
Gezocht spullen en foto's uit omgeving Deventer ook informatie over waar ik met de detector zou kunnen zoeken
Zonder al te veel te weten over de exacte organisatie binnen de Wehrmacht: seinpistolen zijn in handen van degenen die over een troep, groter dan een groep, bevelvoeren in het veld. Je komt dan snel op de pelotons- en compagniescommandanten. Een seinpistool namelijk maakt deel uit van de bevelscommunicatie; je geeft er opdrachten (berichten) mee door.
Ik kan mij voorstellen dat de pels- en ciescommandant standaard zo'n ding met zich meevoerden en dat voor speciale opdrachten gekeken werd wie zo'n ding nog meer nodig had. Bijvoorbeeld een vooruitgeschoven post, een bepaalde soort patrouille etc.
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."