Leuk, ben zeer benieuwd!Nick U schreef:De eerste onderdelen voor nummer twee zijn binnen. Volgend weekend ga ik het nodige materiaal verven en verouderen. Ik zal deze keer wat foto's plaatsen tijdens de bouw.

Moderator: Jurrie
Leuk, ben zeer benieuwd!Nick U schreef:De eerste onderdelen voor nummer twee zijn binnen. Volgend weekend ga ik het nodige materiaal verven en verouderen. Ik zal deze keer wat foto's plaatsen tijdens de bouw.
Wat voor materiaal is het nu? Het lijkt haast een soort van papier mache of verband, maar dat zal het niet zijn. Misschien is spierwit ook niet helemaal de goede kleur ook al heb je je gebaseerd op foto's. Misschien een zacht geel, of desnoods een klassiek blauw doek met witte stippen? Het wit vind ik nu ook erg afsteken, omdat het zo helder en neutraal is, vergeleken bij het smoezelige uniform.Nick U schreef:Thanks allebei. Uhm, ja het beste zou gewoon een stukje echte witte chutestof zijn of een stuk witte zijde. Ik heb wel witte chutestof alleen dat is nylon.
Hij heeft nog 1 "flaw". De kaartentas. MG schutters waren in de meidagen voornamelijk gewone jägers. Die hadden geen kaartentas, die moet dus nog even omgewisseld worden voor de pionierschop.
Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 0 gasten