Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Miesjel schreef:Fritz en Steelpots houd je in, heb het over de helm en niet over elkaars kwaliteiten
Euh,als ik goed lees heeft Fritz het alleen maar over die helm.
Het is de rest van jullie die over iets anders lullen.
Dit even gezegd te hebben wil ik gerust toevoegen dat deze helm toch ook niet voor mijn collectie is.
Punt,period.
Adrian.
Ik weet wel dat Fritz het alleen over de helm heeft vooralsnog, maar hij zou gegarendeerd op Steelpots opmerking reageren.
Nu echt weer back on topic:
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Adrian schreef:Hahahaha Miesjel toch,je bent echt grappig.
Thanks
Adrian schreef:Jij roept Fritz al tot de orde voor iets dat hij (volgens jou) nog moet begaan.
Hahahaha,die is goed.
Het is duidelijk dat je nog niet de tijd gehad hebt om alle geplaatste topics tijdens jouw afwezigheid te lezen, anders zou je wel weten dat ik mijn vorige post niet zomaar postte.
Hier 2 topics die je misschien iets meer vertellen over de reden waarom ik die post plaatste:
Geen nood.
Ik ken Fritz beter dan je denkt en die topic's zijn me allang bekend.
Je neemt weer eens aan dat je weet hoe iemand zou reageren of ineensteekt.
Deze keer ben je verkeerd.
En jij beslist niet of we verder gaan via pb.
Geef toe.
Iemand al "beschuldigen" voordat hij nog maar iets gedaan heeft is voor die persoon ook niet leuk.
Ook al kan je zijn reactie al raden.
Snappie??
zeker heel erg off-topic. Maar wat mij opvalt is: Toch zeuren jullie door of de binnenwerk etc etc wel origineel is, maar ik heb 2 keer gezegt dat het er NAOORLOGS is INGEPLAATST. Dit word kennelijk de hele tijd over het hoofd gelezen?