Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ga eens bij Hes van Zweeden kijken in Arnhem!! Die heeft? (had) altijd bergen Enfields ze zijn wel voor de schietsport, maar dan laat je ze daar onklaar maken.
seabee schreef:Ga eens bij Hes van Zweeden kijken in Arnhem!! Die heeft? (had) altijd bergen Enfields ze zijn wel voor de schietsport, maar dan laat je ze daar onklaar maken.
Er werden afgelopen zaterdag twee Lee Enfields aangeboden op de beurs, een voor 200 en de ander voor 225 euro.
Geen gekke prijzen gezien de "overspannen" markt van de laatste tijd.
Mooyman schreef:Er werden afgelopen zaterdag twee Lee Enfields aangeboden op de beurs, een voor 200 en de ander voor 225 euro.
Geen gekke prijzen gezien de "overspannen" markt van de laatste tijd.
welke beurs was dat?
heb je eventueel het (mail)adres of iets dergelijks van de verkoper?
*ook al zijn ze beide verkocht?*
een Long Branche, voor 350 compleet met 2 bayonetten, draagriem en schoonmaaksetje.. hij wou niet lager dan 350, omdat het een 'speciaal model' was.. helaas te duur voor mij.
al wel enkele andere te koop gezien, maar allemaal al verkocht toen ik de eigenaar mailde
Ben eind vorige maand bij Hes van Zweeden geweest, mooie zaak en hoog kwaliteits spul + certificaat van echtheid bij aankoop. Maar wel redelijk duur helaas, redelijk duur aangezien mijn buget overigens.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus