Beurzen.....??

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Giel
Lid

Bericht door Giel »

johan willaert schreef:Als je met een gebruikersnaam als US Militaria Verzamelaar aankomt ga ik ervan uit dat je US verzamelt.
Als dit zo is, dan heeft Ebay.com het grootste aanbod met gemiddeld 22.000 items per dag.

Voor Duits is het misschien minder, kan idd wel zijn...

Beltring was dit jaar HEEEEEEEEEL erg slecht voor US Materiaal.... en naar ik hoor van kameraden die met mij daar waren was het voor Duits ook niet bijster interessant...

Tja, iedereen zal wel z'n bronnen hebben, zeker....

JOhan
Daar ga ik mee akkoord, maar US_militaria_verzamelaar vroeg om beurzen, geen online veilingsites, volgens mij is er daartussen toch nog wel een verschil...
Michiel M.
Lid

Bericht door Michiel M. »

Tja toen ik begon vond ik US helemaal geweldig, tegenwoordig vind ik alles wel interressant, maar helaas....ik kan mijn naam niet meer veranderen dus ja..dan hou ik deze maar :P
Giel
Lid

Bericht door Giel »

US_militaria_verzamelaar schreef:Tja toen ik begon vond ik US helemaal geweldig, tegenwoordig vind ik alles wel interressant, maar helaas....ik kan mijn naam niet meer veranderen dus ja..dan hou ik deze maar :P
Je kan hem denk ik wel nog veranderen, vraag eens aan een moderator... :wink: