Mijn verzameling en mijn site
- Guido
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Stijn
- Lid
Jaja Guido, gaat het allemaal een beetje te snel :p?
Er komt binnenkort nog meer op waaronder een handgranatenkist,munitie en wapens(ALLES ONKLAAR VOLGENS DE NEDERLANDSE WET
) en wat meer Nederlands en Duits materiaal.
Sorry van dat Engelse jasje, maar Engels is niet helemaal mijn ding, ik heb het alleen gekocht zodat mijn verzameling niet te eentonig ging worden, ik zal wat meer onderzoek verrichten. Mag ik vragen wat er precies fout is, dan kan ik dat herstellen?
Er komt binnenkort nog meer op waaronder een handgranatenkist,munitie en wapens(ALLES ONKLAAR VOLGENS DE NEDERLANDSE WET
Sorry van dat Engelse jasje, maar Engels is niet helemaal mijn ding, ik heb het alleen gekocht zodat mijn verzameling niet te eentonig ging worden, ik zal wat meer onderzoek verrichten. Mag ik vragen wat er precies fout is, dan kan ik dat herstellen?
- Nico Roelofs
- Lid
Je veldfles hoort niet op de rug te hangen. Die hoort in de zij te hangen.
Je hebt 2 dezelfde kruisriemen, 2 vrouwtjes, hoort een mannetje en vrouwtje te zijn.
De kruisriem zit tussen de koppel en schephoesje zit gedraaid.
Wat heel veel mensen niet weten en ook vaak fout gedaan wordt is: Bij de gespen zitten kleine openingen aan 1 zijde. Deze openingen horen officieel naar beneden te wijzen.
Je hebt 2 dezelfde kruisriemen, 2 vrouwtjes, hoort een mannetje en vrouwtje te zijn.
Wat heel veel mensen niet weten en ook vaak fout gedaan wordt is: Bij de gespen zitten kleine openingen aan 1 zijde. Deze openingen horen officieel naar beneden te wijzen.
-
Jurryt
- Lid
Terwijl in The British Soldier gewoon zoals op mijn manier word gedaan. Of heb je enig bewijs dat het werkelijk zo was?Nico Roelofs schreef:Je veldfles hoort niet op de rug te hangen. Die hoort in de zij te hangen.
- Narcolepticus
- Lid
- Robin V
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
Ik neem aan dat het gaat over de gespen.Jurryt schreef:Terwijl in The British Soldier gewoon zoals op mijn manier word gedaan. Of heb je enig bewijs dat het werkelijk zo was?Nico Roelofs schreef:Je veldfles hoort niet op de rug te hangen. Die hoort in de zij te hangen.
Toen ik op 5 mei in Wageningen liep in me uniform, werd ik aangesproken door 2 re-anectors. Tevens ook 2 bekenden van mij. Ze vertelde mij dat ik me gespen verkeerd had zitten. Ze hebben dat terplekke gewijzigd. In het verleden hadden zij dat ook fout gedaan maar door het re-anecten hoorde ze dit soort dingen weer van anderen.
In het boek The British Soldier staan sommige gespen ook met de opening naar boven. Dit is maar bij een enkeleling. Ik ben ook van mening dat het hier gaat om slordigheid foutjes in het boek.
In het boek staan wel meerdere foutjes. Deze worden ook weer recht getrokken in deel II. Maar ook niet alle zijn gewijzigd heb ik gehoord.
- Nico Roelofs
- Lid
Zeg ook niet dat je het moet veranderen. In de oorlog zullen ze ook vast wel lang niet altijd hun uitrusting goed hebben zitten. Maar officieel hoort die gesp opening naar beneden. Zelf heb ik wel al mijn uitrusting daarop aangepast, vind het mooier als ik het er goed op heb zitten.Jurryt schreef:Tja, ik houd het gewoon zoals het nu is. Je kan me niet wijsmaken dat het zo ook niet gedragen werd
- Devilmorfose
- Lid
mag ik trouwens vragen wie, want mijn vereniging was daarNico Roelofs schreef:Ik neem aan dat het gaat over de gespen.Jurryt schreef:Terwijl in The British Soldier gewoon zoals op mijn manier word gedaan. Of heb je enig bewijs dat het werkelijk zo was?Nico Roelofs schreef:Je veldfles hoort niet op de rug te hangen. Die hoort in de zij te hangen.
Toen ik op 5 mei in Wageningen liep in me uniform, werd ik aangesproken door 2 re-anectors. Tevens ook 2 bekenden van mij. Ze vertelde mij dat ik me gespen verkeerd had zitten. Ze hebben dat terplekke gewijzigd. In het verleden hadden zij dat ook fout gedaan maar door het re-anecten hoorde ze dit soort dingen weer van anderen.
In het boek The British Soldier staan sommige gespen ook met de opening naar boven. Dit is maar bij een enkeleling. Ik ben ook van mening dat het hier gaat om slordigheid foutjes in het boek.
In het boek staan wel meerdere foutjes. Deze worden ook weer recht getrokken in deel II. Maar ook niet alle zijn gewijzigd heb ik gehoord.