Had ik maar die onderzeer op e-bay gekocht

Iedereen die lid van dit forum is is welkom BrodieBrodie schreef:Aardig van mooyman om ook (ondanks dat ik niets met WO2 heb)
maar ik zal kijken hoe mijn agenda is rond april
als ik mee ga kan er iemand wel met mij mee
(3)
en in de beurt van het Gooi
Ik zie het wel zitten (ik hou van grote risico's nemen, zelfs als die levensbedreigend zijnTim schreef:NORMAAL GEZIEN ga ik
1) naar de meeting komen
2) met de auto komen dus ik zou evt mensen uit mijn buurt kunnen meenemen. Mijn reisroute gaat over Gent - Antwerpen - Breda dus concreet denk ik aan Peter, Giel, Sander, ... Als gilles tot bij mij geraakt kan hij natuurlijk ook mee![]()
kzal er is over denkenTim schreef:NORMAAL GEZIEN ga ik
1) naar de meeting komen
2) met de auto komen dus ik zou evt mensen uit mijn buurt kunnen meenemen. Mijn reisroute gaat over Gent - Antwerpen - Breda dus concreet denk ik aan Peter, Giel, Sander, ... Als gilles tot bij mij geraakt kan hij natuurlijk ook mee![]()
wel een paar kleine dingen die momenteel in de weg staan:
1) Ik zal op 7 februari moeten slagen voor mijn rijexamen maar ik ben er vrij gerust in![]()
2) Mijn maximum bereik met de auto ligt momenteel op ongeveer 300 kilometer (omdat mijn brandstof .. euh ... een speciaal kleurtje heeft![]()
), terwijl het 440 km heen en terug is naar Oosterbeek. Maar daar hoop ik nog een mouw aan te passen (aan mijn bereik dan, niet aan de afstand tot Oosterbeek :p)
3) Jullie moeten nog mogen, kunnen, en vooral dùrven meerijden met mij
gilles schreef:kzal er is over denkenTim schreef:NORMAAL GEZIEN ga ik
1) naar de meeting komen
wel een paar kleine dingen die momenteel in de weg staan:
1) Ik zal op 7 februari moeten slagen voor mijn rijexamen maar ik ben er vrij gerust in![]()
2) Mijn maximum bereik met de auto ligt momenteel op ongeveer 300 kilometer (omdat mijn brandstof .. euh ... een speciaal kleurtje heeft![]()
), terwijl het 440 km heen en terug is naar Oosterbeek. Maar daar hoop ik nog een mouw aan te passen (aan mijn bereik dan, niet aan de afstand tot Oosterbeek :p)
3) Jullie moeten nog mogen, kunnen, en vooral dùrven meerijden met mij
Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 0 gasten