Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Lol desnoods wil ik ook wel als historicus fungeren, weet wel wat dingen te vinden!!
Maar 6.50 is geen geld, hij zal wel goed verdienen aan ons die dag........
Hoe laat zal die wandeltocht ongeveer zijn? 's Ochtends is de afsluiting van mijn hardlooptraining en misschien ga ik daar heen. Als dit 's middags is, dan is het bedrag geen probleem voor mij.
YPPY schreef:Hoe laat zal die wandeltocht ongeveer zijn? 's Ochtends is de afsluiting van mijn hardlooptraining en misschien ga ik daar heen. Als dit 's middags is, dan is het bedrag geen probleem voor mij.
We zaten te denken te starten met de wandeltocht rond 11 uur. Maar daar kan ik geen 100% zekerheid in geven.
Yorick schreef:Hierbij is het dus wel uitgesloten dat we vrijwilligers van het forum als gidsen gebruiken?
Daar lijkt het wel op. De offerte is geldig tot en met 9 maart. Dus als we binnen die tijd geen negatieve reacties krijgen op de kosten dan kunnen we wel uitsluiten dat we iemand van het forum gebruiken.
YPPY schreef:Hoe laat zal die wandeltocht ongeveer zijn? 's Ochtends is de afsluiting van mijn hardlooptraining en misschien ga ik daar heen. Als dit 's middags is, dan is het bedrag geen probleem voor mij.
Die perimeterwandeling is dan toch ook een mooie training .