Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ow,een beetje vanalles.
Dat gaat van uniformen,helmen,kepie's,wapens,documenten,bajonetten etc etc van zowel de geallieerden als van Duitsland uit wo1&2.
Ik zal af en toe wel iets posten in de desbetreffende topic's...
ja ik heb het gekregen van een vriend van me die ook verzameld er staat het pegasus logo op en daar onder 1st and 6th airborne
maar kijk is op mn site http://www.aerodread.nl/sieb/guidsieb
hier zie je het wat beter maar met de repro airborne battledress (tevens te koop) en mn webbing en een repro baret met orginele baret embleem)
ik heb nu 1 m42 bodenvondst en een luftschutzhelm zoldervondst,
wat leuk is aan die luftschutz is dat ie groen was tijdens wo2 en niet standaard blauw! en decal is nog goed te zien!!! we het grootste van de groene verf is verloren!
ja klopt ja veel fotos van 1 soldaat wehrmacht in training frankrijk, griekenland polen rusland duitsland 89 fotos met voor op een ss visor cap speld !!! zeer mooi ding!!!!
ik denk op moment mn duitse foto album of mn nederlanse jas met kepi ik weet het zo niet maar bij mij gaat het meer om gevoel dat ik er bij heb dan de waarde! bij een ruil/koop belangrijk maar er na niet meer!