Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nico Roelofs schreef:Zondag ben ik aanwezig op La Gleize. Ga met 2 andere verzamelaars uit mijn buurt. Ben er nog nooit eerder geweest, dus ben benieuwd hoe het is. In ieder geval zorg ik wel dat me portomonee goed gevuld is voordat ik op de beurs kom.
Maar wie gaat er nog meer naar deze beurs? Wie weet komen we elkaar nog tegen.
Ik ga ook Ben er nog nooit geweest. Hoe laat begint het eigenlijk?
Nico Roelofs schreef:Zondag ben ik aanwezig op La Gleize. Ga met 2 andere verzamelaars uit mijn buurt. Ben er nog nooit eerder geweest, dus ben benieuwd hoe het is. In ieder geval zorg ik wel dat me portomonee goed gevuld is voordat ik op de beurs kom.
Maar wie gaat er nog meer naar deze beurs? Wie weet komen we elkaar nog tegen.
Ik ga ook Ben er nog nooit geweest. Hoe laat begint het eigenlijk?
Geen idee. Ik zorg dat ik er gewoon erg vroeg ben. De standhouders bouwen de dag ervoor al op, dus je zal er wel vroeg terecht kunnen.
Geloof wel dat het aanbod Brits en Canadees niet groot is, helaas. Maar wie weet valt er nog wel wat te scoren voor mij. En anders hou ik het alleen bij Duitse dingen.
Heeft iemand misschien een site waar wat meer info opstaat over La Gleize? zoals hoelaat het begint en een adres (dat maakt het wat makkelijker voor het navigatiesysteem )
RLS schreef:Heeft iemand misschien een site waar wat meer info opstaat over La Gleize? zoals hoelaat het begint en een adres (dat maakt het wat makkelijker voor het navigatiesysteem )
La gleize is maar twee straten groot...
Probeer Rue de l'eglise of zo.... In mijn TomTom vind ik dat terug....
Tot morgen, iedereen....
Je kunt me herkennen aan m'n 29th Petje.....
RLS schreef:Heeft iemand misschien een site waar wat meer info opstaat over La Gleize? zoals hoelaat het begint en een adres (dat maakt het wat makkelijker voor het navigatiesysteem )
Tot morgen, iedereen....
Terug van La Gleize. Een paar nieuwe aankopen, een coca cola flesje (1945), een US gas mask waterproofing set, een M1 Liner, waarin een naam staat, en op de voorkant is een V gekrast, een first aid blikje , en een gasmasker met tas, maar dat is niet US, maar kreeg ik vrij goedkoop mee dat ik het maar meegenomen heb ( wel WO2 gedateerd zowel tas als masker en filter , maar engels, hij staat op westland te koop voor 35 euro als : Light weight gas mask)
Tot morgen, iedereen....
Johan
Nou ik heb de hele streek gezien via mijn Tomtom( die wilde steeds weer naar de zelfde plek). Er waren allerlei afzettingen en omleidingen, ik werd er gek van. Uiteindelijk toch gevonden.