Personage's Band of Brothers
- Linda C.
- Lid
- Loek D.
- Lid
Hij ("wild Bill") heeft ook nog eens gevraagt aan een groep 'metaaldetectormannen' in de buurt van Bastogne of ze zijn been voor hem wilden gaan halen. Het been hebben ze niet teruggevonden maar wel heel veel US equipment.
Is dat stukje uit Band of Brothers dat Bill Guarnere boos is op winters waargebeurd?
Is dat stukje uit Band of Brothers dat Bill Guarnere boos is op winters waargebeurd?
-
Easycompany506th
- Lid
Guarnere boos op Winters? Volgens mij is het alleen zo dat hij gekrenkt is als Winters tegen hem uitvalt dat Guarnere Winters commando om te vuren niet afwachtte, niet écht boos. En dat Bill van te voren denkt dat Winters een Quaker is, daar staat hij toch wel een beetje om bekend, 'zijn' quote vanuit Margaten 2002 "He's still a Quaker"...C. Works schreef: Is dat stukje uit Band of Brothers dat Bill Guarnere boos is op winters waargebeurd?
"If you can read this, thank a teacher! If you are reading it in English, Thank a Veteran."
http://www.freewebs.com/easycompany506th
http://www.freewebs.com/easycompany506th
- Mr Mojo Risin
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 8 keer
Mijn favoriete personage is ook William 'Wild Bill' Guarnere. Hij was een heel goed onderofficier en bekommerde zich om zijn mannen en zijn vrienden en zoals geweten bekocht hij dit met z'n been.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
-
Virus of Life
- Lid
-
Virus of Life
- Lid
Even op dat Amerikaans chauvinisme terugkomen:
Nooit zullen wij weten hoe dicht BoB tegen de waarheid aanleunt, maar hedendaagse Amerikanen hebben ook de typisch gedrag hoor.
Neem nu gewoon het voorbeeld van HighSchool komedies. Voor ons lijkt het of die acteurs overdrijven in hun gedrag. Maar in het echt zijn die ook zo op die scholen. Dat is gewoon hun manier van doen.
Nooit zullen wij weten hoe dicht BoB tegen de waarheid aanleunt, maar hedendaagse Amerikanen hebben ook de typisch gedrag hoor.
Neem nu gewoon het voorbeeld van HighSchool komedies. Voor ons lijkt het of die acteurs overdrijven in hun gedrag. Maar in het echt zijn die ook zo op die scholen. Dat is gewoon hun manier van doen.
-
johan willaert
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
-
Virus of Life
- Lid
-
Medical Collector
- Lid

- Joe_Liebgott
- Lid
Joseph D. Liebgott.
Hij was een van de mannen die ook bij Brecourt was en ook bij alle andere veldslagen. Het si wel een van de minder bekende veteranen. Hij is gestorven en 1992 in Oakland
Hij was een van de mannen die ook bij Brecourt was en ook bij alle andere veldslagen. Het si wel een van de minder bekende veteranen. Hij is gestorven en 1992 in Oakland
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
"Battle is an orgy of disorder" George S. Patton
- Joe_Liebgott
- Lid
Hij ws niet boos maar hij moest gewoon wachten op zijn teken.Easycompany506th schreef:Guarnere boos op Winters? Volgens mij is het alleen zo dat hij gekrenkt is als Winters tegen hem uitvalt dat Guarnere Winters commando om te vuren niet afwachtte, niet écht boos. En dat Bill van te voren denkt dat Winters een Quaker is, daar staat hij toch wel een beetje om bekend, 'zijn' quote vanuit Margaten 2002 "He's still a Quaker"...C. Works schreef: Is dat stukje uit Band of Brothers dat Bill Guarnere boos is op winters waargebeurd?
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
-
Marcel R
- Lid
Re: Personage's Band of Brothers
Ik vond Penkala ook erg grappig, jammer dat hij samen met muck getroffen word in een schuttersputje.
Maar echt een favoriet kiezen vind ik erg moeilijk, het word door iedereen zo realistisch weg gezet.
Ik heb net nog ff een aflevering gekeken de 1 na laatste, waarbij ze het concetratiekamp ontdekken.....ik blijf moeite houden met die aflevering, moet altijd ff een paar keer slikken.
Maar echt een favoriet kiezen vind ik erg moeilijk, het word door iedereen zo realistisch weg gezet.
Ik heb net nog ff een aflevering gekeken de 1 na laatste, waarbij ze het concetratiekamp ontdekken.....ik blijf moeite houden met die aflevering, moet altijd ff een paar keer slikken.