junior Re-enactment groep voor de jongere mensen
- Captain da Costa
- Lid
- Dodo
- Lid
Ik had eigenlijk wel gehoopt op een reactie op mijn laatste post!Tank Destroyer schreef:Nou, ik wens jullie allemaal heeeeeeeel erg veel plezier met jullie verdere leventjes...
Ik ga me verder niet meer bemoeien met deze 'discussie'. Have fun... al dan niet met verzamelen, danwel met re-enactment.
Gelukzalig zijn de armen van geest.
Succes en tot ziens.
Nunc est bibendum.
Maarja, de 5 is al in de klok geweest dus als je liever drinkt, oke. Niet in het openbaar he, dat is ook strafbaar.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- earlymb
- Moderator

- Ontvangen: 31 keer
Zal best, maar al die Harley's hebben een originele Thompson kolf in hun scabbards, en ik heb een Garand kolf in een leren M1938 Cavalry scabbard aan m'n jeep hangen. Ik ben in 1 jaar tijd 2 keer aangehouden met die jeep vanwege dat ding, maar ze kijken alleen even of er verder geen metalen onderdelen aanzitten en of hij goed vast zit is die scabbard. Dat is beide het geval, en ze hadden er verder geen problemen mee en ik kon gewoon door rijden. Je kan dus nog net wel met een houten kolf op een voertuig rondrijden.Marc 82 Recon schreef:Dodo kijk is goed de wapenwetgeving na
zelfs houten nagemaakte dingen die op een wapen lijken vanop een afstand maakt niet uit welke kleur zijn strafbaar
Grtn
David
- wittmann
- Lid
Voel je vrij om dit land te verlaten als je ons een zeikvolkje vind,Eric schreef:Wittmann wat is dat voor trieste opmerking :Swittmann schreef:groetjesCaptain da Costa schreef:Wat dat betreft zijn Nederlanders in het algemeen een zeikvolkje. Als dat zo doorgaat ga ik maar terug naar de US, daar doen ze tenminste niet zo moeilijk.
-
johan willaert
- Lid
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 4 keer
Van Captain Da Costa's Signature http://www.let-airborne-live.tk

"De 101st Airborne gaat richten de bossen van Recogne waar zij hun schuttersputjes graven en zullen vechten tegen de duisters"
Eigenlijk is het de weg naar Marvie, Wiltz en Diekirch.... de andere kant uit.....

"De 101st Airborne gaat richten de bossen van Recogne waar zij hun schuttersputjes graven en zullen vechten tegen de duisters"
Eigenlijk is het de weg naar Marvie, Wiltz en Diekirch.... de andere kant uit.....
29th Let's Go!!!!!
- Captain da Costa
- Lid
Sorry, maar dat ben ik niet hoor. Dat is de webmaster die dat alles heeft gedaan. Ik heb helemaal niks aan de website gedaan. Wil je klagen over de website, neem dan contact op met de webmaster.johan willaert schreef:Van Captain Da Costa's Signature http://www.let-airborne-live.tk
- Captain da Costa
- Lid
Soort van. Ik spreek de taal vloeiend, ik heb haar normen en waarden, ik ga naar een Amerikaanse kerk, ik ken de "pledge", het volkslied en nog meer van dat soort dingen. Driekwart van mijn familie woont daar en mijn droom is om inderdaad ook ooit daar te mogen wonen. Alleen jammer dat mijn vader nog geen green card heeft.bertjan schreef:maar Captain da Costa kom je uit de us vandaan ?
- earlymb
- Moderator

- Ontvangen: 31 keer
Je krijgt een goede aanwijzing en correctie op een fout op de website van een groep waar jij van beweert de absolute leider te zijn en dan geef je zo'n reactie?! Doe even normaal man! Alsof het Johan's werk is om de fouten in jullie website eruit te halen. Je kunt hem beter gewoon bedanken voor z'n moeite en zorgen dat die fout hersteld wordt, want als je ooit nog eens serieus aan de slag gaat met uniformen en uitrusting zul je Johan's kennis hard nodig hebben.Captain da Costa schreef:Sorry, maar dat ben ik niet hoor. Dat is de webmaster die dat alles heeft gedaan. Ik heb helemaal niks aan de website gedaan. Wil je klagen over de website, neem dan contact op met de webmaster.johan willaert schreef:Van Captain Da Costa's Signature http://www.let-airborne-live.tk
Grtn
David
- Captain da Costa
- Lid
Nou aangezien ik daar niet geboren ben en (nog) geen staatsburger ben kan ik daar nog niet wonen. Ooit van een verblijfsvergunning gehoort?
Trouwens, ik vind deze topic nu erg nutteloos worden, want het gaat nergens meer over dan elkaar alleen maar afzeiken. Daarom dat ik verder niet meer zal reageren. Hetgeen ik wel erg betreur aangezien ik toen ik deze topic plaatste op wat positievere (of genuanceerdere) reacties had gehoopt. Het is jammer...
Trouwens, ik vind deze topic nu erg nutteloos worden, want het gaat nergens meer over dan elkaar alleen maar afzeiken. Daarom dat ik verder niet meer zal reageren. Hetgeen ik wel erg betreur aangezien ik toen ik deze topic plaatste op wat positievere (of genuanceerdere) reacties had gehoopt. Het is jammer...