Nee ik haat laskar Jihad, Mujaheddin om hun denkwijze jegens de ongelovigen. Maar zoals ik al zei, de grootsheidswaan van Israel en Amerika kunnen niet door de beugel en ik geniet bijna van hun mislukkingen. Het beginnen van een oorlog, die dreigen te verliezen, en dan wel door moeten gaan om geen gezichtsverlies te leiden.
Ja hezbollah opereert vanuit woonwijken. Maar aangezien ik hezbollah nogsteeds als een guerilla beweging blijf zien is dit logisch. Guerilleros operen vanuit de bevolking. Nogmaals (om problemen met de AIVD te voorkomen) ik veroordeel zelfmoord-terrorisme, het gaat mij puur om het verzet tegen Israel en Amerika.
Het moslimgeweld in Irak veroordeel ik ook al vind ik wel dat het geweld daar ook een direct gevolg is door de acties van Amerika. Je zou kunnen zeggen dat dit geweld ook gericht is tegen de onderdrukking van Amerika en haar marionetten regering in Irak, maar dat is te kort door de bocht. Dit geweld richt zich voornamlijk op burgers die een leven willen opbouwen in een nieuw Irak, een leven wat schijnbaar niet Islamitisch genoeg is en daardoor met zelfmoordaanslagen onmogelijk gemaakt wordt.
Het taliban regime heb ik nooit gesteunt, al vind ik het zeer knap dat ze de Sovjets buiten gehouden kunnen hebben, bijna net zo knap als Vietnam. Het taliban was conservatief en mocht je het nog niet opgemerkt hebben, ik ben meer van de progressieve kant. Duidelijk niet mijn paradijs deel 2
als me nog iets te binnen schiet dan post ik dat graag