Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Laat me duidelijk zijn, ik ben niet links, ik zou me eerder rechts (zij het dan gematigd) noemen. Dat neemt niet weg dat niemand (links of rechts) een loopje met de geschiedenis moet gaan nemen. Daar gaat het mij ( en vele andere mensen) over.
Stevo
Bessie Braddock: Sir, you are drunk.
Churchill: And you, madam, are ugly. But in the morning, I shall be sober.
Gast schreef:Ik geef sowieso de weg van Pechtold de voorkeur. Maar er was een tijd dat je op dit forum een emmer bagger over je heenkreeg als je een voorkeur voor D66 liet merken. Vergeleken met de gemiddelde wo2.nl bezoeker was dat destijds een erg linkse partij en daar hielden de kaalkopjes en andere rechtse kids die dit forum bevolkten niet van
De tijd dat Harro grote opruiming hield
Voor de liefhebbers terug te vinden onder username "Harro" en Ruimteaapje" te vinden.
Irritante eigenschap: Hij heeft het meestal bij het rechte eind en voorzien van bronnen.
Als hij zich op SF zou aanmelden levert King Arthur zijn kroon in, geloof me
ik heb nog nooit iemand een discussie van hem zien winnen.
En zou KevinP hem op SF helpen stoppen ze met de draad revisionisme, dat is
ook zo'n kenniskanon
Stevo schreef:Laat me duidelijk zijn, ik ben niet links, ik zou me eerder rechts (zij het dan gematigd) noemen. Dat neemt niet weg dat niemand (links of rechts) een loopje met de geschiedenis moet gaan nemen. Daar gaat het mij ( en vele andere mensen) over.
Laten we wel wezen: D66 is ook geen linkse partij, eerder de linker vleugel van de VVD. Maar voor die leden (ieder die er destijds bij was weet wie ik bedoel) was zelfs de VVD al een bolwerk van te linkse gedachten. De PVV maakte hen legitiem terwijl je ze eerder bij de NVU zou verwachten.
Op zich wel heel leerzaam, o.a. de toespraak van Himmler komt er in voorbij, uiteraard
door "King" meteen afgedaan als een vervalsing maar dan toch wel onderbouwd.
Is er nog interesse voor zo'n discussie?
Bijvoorbeeld dat ik een profiel aanmaak op SF en daar een
posting maak dat een dieselmotor wel dodelijk is.
En dan plaats ik hun reactie weer hier.
Gast 2 schreef:
Is er nog interesse voor zo'n discussie?
Bijvoorbeeld dat ik een profiel aanmaak op SF en daar een
posting maak dat een dieselmotor wel dodelijk is.
En dan plaats ik hun reactie weer hier.
Uiteraard als de Mod. het goed vind.
@gast 2
Ik zou het eerst op prijs stellen moest je een echt profiel aanmaken op WO2, dan kunnen we eventueel verder praten over het kruisverwijzen naar andere fora (al betwijfel ik of een mod het leuk zal vinden als je kruisverwijst naar SF, hoe minder hits ze hebben hoe beter lijkt me). Ik doe niet mee wat dieselmotoren betreft (zie vorige posts).
Steven
Bessie Braddock: Sir, you are drunk.
Churchill: And you, madam, are ugly. But in the morning, I shall be sober.
Ik zou het eerst op prijs stellen moest je een echt profiel aanmaken op WO2, dan kunnen we eventueel verder praten over het kruisverwijzen naar andere fora (al betwijfel ik of een mod het leuk zal vinden als je kruisverwijst naar SF, hoe minder hits ze hebben hoe beter lijkt me). Ik doe niet mee wat dieselmotoren betreft (zie vorige posts).
Steven
Daar had ik niet aangedacht.
Op Stormfront genieten ze van zoveel aandacht, melden zich hier aan
of gaan links maken naar dit forum.
Misschien ben ik wat oververhit geraakt door de postings daar dat de
hele holocaust niet bestaan heeft en de joden overal de schuld van krijgen.
Moet het van wat meer afstand gaan bekijken, revisionisten zijn natuurlijk
een marginale stroming.
Alleen maar goed dat je oververhit raakt bij de teksten van dat tuig.
Het is toch ten hemel schreiend wat ze schrijven.
Als je het ook leest daar op S-front, Joden hebben overal schuld aan,
aan de immigratie, aan de crimminaliteit, aan de bankencrisis
als je last van zweetvoeten hebt draaien zei het zo dat dat door de
joden komt.
Te lang hebben we ze genegeerd, te lang gezwegen.
Goed dat de CIDI dit ook heeft gezien en is gekomen
met antwoorden op hun onzin.