Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Gister begonnen aan S.T.A.L.K.E.R. Mooi spel, eerste indruk was erg goed!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Hehehe ben lekker met Rome Total War de wereld aan het veroveren met The Seleucid Empire, deel van Alexander's rijk . De Egyptenaren, People of Pontus, Armeniërs EN Parthia hebben me wel tegelijkertijd aangevallen, maar Pontus is al uitgeschakeld en de rest ook spoedig, moehaha (evil).
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Morgen eindelijk mijn nieuwe computer (hoop ik)! Dus dat wordt Star Wars: Empire at War + Forces of Corruption en LotR: Battle for Middle-Earth I & II + The Rise of the Witch-King..
Ik ga sterven, maar ik geef me niet over. Vaarwel moederland. 20/VII-41
Goed idee, moet ik wel het spel bemachtigen, of een keer kopen, is nu nog maar een paar euro.
Heeft iemand misschien xfire?, om een keer call of duty 1 of 2 te doen?
Vind BIA niet veel aan.
Quake engine games vind ik veel interresanter, zoveel mogelijkheden bij.
Vooral wanneer je zelf maps, models, textures maakt. Je kan alle kanten daarmee op.
@Michiel K
Goed idee, dan wel BF1942 BF2 heb ik niet. Mijn xfire: ttkillzone
Mijn xfire: michielk9 . Met BF1942 ben ik overigens nog echt (heel) noob. Is toch weer heel wat anders dan BF2. Ik was overigens piloot bij BF2, in BF1942 gaat dat veel slomer, weer even wennen dus.