re-enactment fotos
- stengun
- Lid
-
marloes
- Lid
-
FELIX
- Lid
- killingspree
- Lid
hee marloes
worden deze foto's voor de kro genomen ??
http://www.joeri.net/photoalbum/wonderen/PICT0074
sorry dat ik het zeg maar ik vind ( qua uitrusting gezien ) erg minnetjes.
als ik alleen al kijk naar de geweren, 1 van de 3 is duits, de rest is niet eens van belang, degene met een goede k98 draagd mp40 tassen. er werd een tijdje terug gediscussied in het wo2 en metal topic over de foto's die wij gemaakt hebben, wel leuk is dat dit bijna exact de zelfde foto's zijn.
niet verkeerd bedoeld hoor, ik wil hier mee zeggen dat als deze foto's voor tv of zo gebruikt worden, ik heb belangrijk vind dat het geen de jongens aan hebben ook minimaal klopt.
ik zou dol graag met zulk soort dingen mee willen helpen en zou zelfs mijn eigen verzameling hier voor beschikbaar willen stellen.
niels
als ik alleen al kijk naar de geweren, 1 van de 3 is duits, de rest is niet eens van belang, degene met een goede k98 draagd mp40 tassen. er werd een tijdje terug gediscussied in het wo2 en metal topic over de foto's die wij gemaakt hebben, wel leuk is dat dit bijna exact de zelfde foto's zijn.
niet verkeerd bedoeld hoor, ik wil hier mee zeggen dat als deze foto's voor tv of zo gebruikt worden, ik heb belangrijk vind dat het geen de jongens aan hebben ook minimaal klopt.
ik zou dol graag met zulk soort dingen mee willen helpen en zou zelfs mijn eigen verzameling hier voor beschikbaar willen stellen.
niels
-
Marc 82 Recon
- Lid
-
marloes
- Lid
De fotos zijn gemaakt bij de opnames voor een tv programma dus dan moet je het soms doen met de dingen die je krijgt van de producenten.killingspree schreef:hee marloes
als ik alleen al kijk naar de geweren, 1 van de 3 is duits, de rest is niet eens van belang, degene met een goede k98 draagd mp40 tassen. er werd een tijdje terug gediscussied in het wo2 en metal topic over de foto's die wij gemaakt hebben, wel leuk is dat dit bijna exact de zelfde foto's zijn.![]()
niels
In dit geval kregen we bv de wapens van het museum waar gefilmd werd, overigens leken deze wapens in mijn ogen vrijwel identiek.
De uniformen daarintegen zijn zeer goede replicas, de helmen ook.
De authenticiteits-officier was ermee in zijn nopkes.
Overigens is een mp40 tas bij een geweer helemaal niet zo gek, misschien had de soldaat wel een mp40 maar verloor deze tijdens de slag en ging verder met een geweer, de lege mp40 tassen lekker laten zittend.
Anyway, de heeren om wie het hier gaat zijn er niet bij en ik kan er weinig over zeggen dus meer kan ik er ook niet over zeggen.