re-enactment fotos

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
stengun
Lid

Bericht door stengun »

Ik heb zelf ook een aantal oude camera's van voor 1940 in mijn collectie. Wat ik eigenlijk zoek is een filmrol voor en 8mm Bell&Howell filmcamera uit 1941. Deze van mij is speciaal gemaakt voor Britse afrika troepen. Weet je misschien waar ik zoiets kan vinden?
marloes
Lid

Bericht door marloes »

Ik heb weer enkele foto's gemaakt;

http://www.joeri.net/photoalbum/jaren30camera
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
FELIX
Lid

Bericht door FELIX »

marloes schreef:Ik heb weer enkele foto's gemaakt;

http://www.joeri.net/photoalbum/jaren30camera
Hehe, sommigen zijn wel erg overbelicht, waarschijnlijk expres??, maar zien er erg mooi uit. Prima!! :)
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
marloes
Lid

Bericht door marloes »

ja helaas was de camera niet helemaal 100%
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
killingspree
Lid

Bericht door killingspree »

hee marloes

worden deze foto's voor de kro genomen ??
http://www.joeri.net/photoalbum/wonderen/PICT0074
sorry dat ik het zeg maar ik vind ( qua uitrusting gezien ) erg minnetjes.
als ik alleen al kijk naar de geweren, 1 van de 3 is duits, de rest is niet eens van belang, degene met een goede k98 draagd mp40 tassen. er werd een tijdje terug gediscussied in het wo2 en metal topic over de foto's die wij gemaakt hebben, wel leuk is dat dit bijna exact de zelfde foto's zijn. :?

niet verkeerd bedoeld hoor, ik wil hier mee zeggen dat als deze foto's voor tv of zo gebruikt worden, ik heb belangrijk vind dat het geen de jongens aan hebben ook minimaal klopt.
ik zou dol graag met zulk soort dingen mee willen helpen en zou zelfs mijn eigen verzameling hier voor beschikbaar willen stellen.

niels
Marc 82 Recon
Lid

Bericht door Marc 82 Recon »

de persoon in het midden heeft normaal ook een MP40 :)
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
marloes
Lid

Bericht door marloes »

killingspree schreef:hee marloes

worden deze foto's voor de kro genomen ??
http://www.joeri.net/photoalbum/wonderen/PICT0074
sorry dat ik het zeg maar ik vind ( qua uitrusting gezien ) erg minnetjes.
als ik alleen al kijk naar de geweren, 1 van de 3 is duits, de rest is niet eens van belang, degene met een goede k98 draagd mp40 tassen. er werd een tijdje terug gediscussied in het wo2 en metal topic over de foto's die wij gemaakt hebben, wel leuk is dat dit bijna exact de zelfde foto's zijn. :?

niet verkeerd bedoeld hoor, ik wil hier mee zeggen dat als deze foto's voor tv of zo gebruikt worden, ik heb belangrijk vind dat het geen de jongens aan hebben ook minimaal klopt.
ik zou dol graag met zulk soort dingen mee willen helpen en zou zelfs mijn eigen verzameling hier voor beschikbaar willen stellen.

niels
De fotos zijn gemaakt bij de opnames voor een tv programma dus dan moet je het soms doen met de dingen die je krijgt van de producenten.
In dit geval kregen we bv de wapens van het museum waar gefilmd werd, overigens leken deze wapens in mijn ogen vrijwel identiek.
De uniformen daarintegen zijn zeer goede replicas, de helmen ook.
De authenticiteits-officier was ermee in zijn nopkes.
Overigens is een mp40 tas bij een geweer helemaal niet zo gek, misschien had de soldaat wel een mp40 maar verloor deze tijdens de slag en ging verder met een geweer, de lege mp40 tassen lekker laten zittend.

Anyway, de heeren om wie het hier gaat zijn er niet bij en ik kan er weinig over zeggen dus meer kan ik er ook niet over zeggen.
bull
Lid

Bericht door bull »

Simon schreef:haha, kon het niet laten deze toch te posten :lol:

Afbeelding
die gsm is waarschijnlijk een origineel stuk dan :P
those who fear to lose
are certain of defeat