Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hoho niet direct zo aanvallen =/ iedereen kan fouten maken hoor, iedereen maakt immers weleens een miskoop of ziet het perongelijk verkeerd... kan toch
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Ik val je niet aan... Ik zeg alleen meteen wat er in me opkomt. Het verschil tussen een Fixed-bale en een Swivel-bale is voor mij net zo groot als het verschil tussen een M41 en een M43 field-jacket.
ja maar je zou niet de eerste zijn die een miskoop maakt door verkeerd kijken, ik geef je alleen maar een tip.
en mischien beter om even over te kijken voordat je het daadwerkelijk zeg... het kom erg aanvallend over...(iets wat ik vaker heb gezien..)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
TommoVich schreef:
Aanwezigen op Ciney 2006.
- Dwayne
- Pionier
- Eric
- Jonhy frost
- C. Works
- Tim Y.
- Peter Moelans
- Johan Willaert
- TommoVich
- Alex
- Peter
Ps, meeting is om 1 uur bij plaats 88 (daar aangegeven)
Jah ik heb er zin in.
Helaas kan ik deze keer niet maar de volgende keer ben ik waarschijnlijk ook van de partij,
Alleen nog iemand zoeken die mee wil heb namelijk geen zin in dat stuk alleen te rijden,
Ik hoor hopelijk nog wel van de mensen die heen gaan hoe het was en dergelijke
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse ~~~