Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
het verkopen van het boek word niet bevorderd maar in iedere bibliotheek kun je het lezen, en je kunt het op iedere beurs, rommelmarkt, en veilingsite kopen.
het boek is niets mis mee, mits je het in het juiste perspectief en tijdsgeest ziet!
- En meneer, wat heeft u of uw nachtkasje liggen?
- Nou dat zal ik u vertellen, een glas water voor mijn tanden en Mein Kampf. Een zeer interessant dokument. Slaap ik beter op dan op een glaasje warme melk.
- Mein Kampf meneer? Hoe komt u daar aan?
- Gekregen van mijn dochter, als kerst kadoo. Bruna had hem in de aanbieding. Voor maar 22.95 euro. Een koopje niet waar?
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Willem ter Haar schreef:- En meneer, wat heeft u of uw nachtkasje liggen?
- Nou dat zal ik u vertellen, een glas water voor mijn tanden en Mein Kampf. Een zeer interessant dokument. Slaap ik beter op dan op een glaasje warme melk.
ey
nou leuke helm
en ik zou het boek niet willen ten eerste als het beetje bekend word is het meteen vuile nazi ten 2e ik wil niks met iets van nazi zooi te maken hebben het lijkt me echter wel intresant om het te lezen maar volgens mij word je helemaal ziek van zon rare gast
ook heb ik gehoord dat het een heel slecht boek is slecht geschreven maar toch wel mooi in je verzameling ookal komt het nooit in de mijne
Ik zie het zelf ook niet als nazi meteen maar ik ken er genoeg onder ondere mijn ouders (moeder vooral)
maar ik zou het niet willen ik ken ook een paar van die sukkelige nep neo's die denken dat ze leuk zijn en lopen de hele tijd met arm omhoog en die denken dan ook nog dat ze er iets vanaf weten met ook maar iets
en ook het boek zelf lijkt me niet geweldig
Het boek is belangrijk. De hele Tweede Wereldoorlog is vanuit Hitlers oogpunt gevoerd, en aangezien Hitler zijn idëeen heeft vastgelegd in een boek, zijn zijn motieven duidelijker voor latere generaties. Volgens critici is het een slecht boek waarin niet bar veel intelect verwerkt zit, dus het lezen van het boek lijkt mij niet schadelijk, mist de lezende persoon niet al van te voren bevooroordeelt is en helder blijft denken
Ik vind dus dat het boek JUIST een belangrijk onderdeel is van de geschiedenis, en je absoluut GEEN NAZI bent als je het hebt of wil hebben.