Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Is dat de echte foto van de m43 cap, of heb je een soortgelijke? Foto komt me bekend voor namelijk, hetzelfde geld voor de foto van de SS koppelschloss.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Die foto is inderdaad van het internet 'gepluct' omdat m'n camera zoek is, maar het is helemaal die foto hoor Zodra ik hem heb gevonden stuur ik de echte foto's door
Mijn zeldzaamste stuk is waarschijnlijk een Duits eetketelriempje met 3 lusjes ( lange versie) zie je niet vaak ziet. Verder heb ik nogn een mooie appelgroene Nederlandse helm met leeuw en een soldbuch van een grenadier. Verder heb ik nog veel uitrustingsstukken maar niets wat echt zeldzaam is.
Hier ben ik dan terug, en nu met de originele foto's
De eerste foto is het logo van mijn M43 muts
De tweede is de stempeling, voor degene die het niet zo goed kunnen lezen, er staat dit: Carl Bangert-Mutzenfabrik-Koblenz-1943-57.
Het gewone petje
Dit is mijn SS koppelriem
Gestempeld met: RZM-36/40-SS
Ook de riem is gestempeld: RZM-12/2189/36
Dat waren ze dat weer
Oei, blijkbaar een foutje gebeurd, hierbij de foto van de stempeling van de binnenkant van de koppel van de SS riem
Normaal moet dit hem zijn, anders is mijn pc aan het flippen
Ben nog steeds onderzoek aan het doen naar mijn Officiers Fieldcap..
Aan de meningen op WAF hecht ik geen waarde meer... Ik stuur een schrijver van een boek over Duitse uniformen en headgear een mail over mijn cap..
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier