Harro schreef:Maar Stalingrad was helemaal geen onderdeel van Barbarossa (maar van Fall Blau). Vreemd boek.

ja, en alles wat daarop volgt en ermee te maken heeft.Harro schreef:Maar Stalingrad was helemaal geen onderdeel van Barbarossa (maar van Fall Blau). Vreemd boek.
nee, dat bedoel ik ook niet, daar gaat het boek over.het boek heet ook niet zo. (ik weet ook niet meer hoe het heet)Harro schreef:Nee, want Barbarossa was niet "alles wat daarop volgt en ermee te maken heeft". Dat waren weer andere operaties zoals Blau.
zeur toch niet zo. wat maakt jou dat nou uit waar dat boek precies over gaat?!Harro schreef:Ah, dus het boek gaat niet alleen over Barbarossa? Wazig.
nogmaals, waar heb je het over? dit is een algemeen forum over wo2 onderwerpen, niet een on-line freefightTim schreef:OK ja, ik zie net het ander topic.Harro schreef:Tim, bekijk zijn geschiedenis even.
(Anderzijds, als hij echt is zoals je denkt, zou hij dan niet minder respect hebben voor de Russen in Stalingrad?)
Je komt op een forum waar ze enigszins serieus met geschiedenis bezig zijn. Als jij dan dingen gaat roepen over 50 man die alle Duitse pantserdivisies tegenhouden dan wil ik weten wat je bron is. Als dat een boek is over Barbarossa dat vervolgens opeens niet over Barbarossa gaat dan is het enkel nog waziger en een tikkeltje ongeloofwaardig wat je schrijft. En als mensen dubieuse dingen posten ga ik zeuren. Al helemaal als ze zich daarbij een dubieus alter ego aanmeten die idolaat is van wijlen Adolf H.Untergang of das Boot schreef:zeur toch niet zo. wat maakt jou dat nou uit waar dat boek precies over gaat?!Harro schreef:Ah, dus het boek gaat niet alleen over Barbarossa? Wazig.
Over hoe screenname, avatar en onderschrift overkomen op meerdere bezoekers van dit forum.Untergang of das Boot schreef:waar heb je het over?Harro schreef:Ik denk niets, hij komt op meerdere forumbezoekers zo over.
dat laatste maak jij er uit op. dit was niet de bedoeling, en omdat er discussie over kwam heb ik het veranderd! opgemerkt?Harro schreef:Je komt op een forum waar ze enigszins serieus met geschiedenis bezig zijn. Als jij dan dingen gaat roepen over 50 man die alle Duitse pantserdivisies tegenhouden dan wil ik weten wat je bron is. Als dat een boek is over Barbarossa dat vervolgens opeens niet over Barbarossa gaat dan is het enkel nog waziger en een tikkeltje ongeloofwaardig wat je schrijft. En als mensen dubieuse dingen posten ga ik zeuren. Al helemaal als ze zich daarbij een dubieus alter ego aanmeten die idolaat is van wijlen Adolf H.Untergang of das Boot schreef:zeur toch niet zo. wat maakt jou dat nou uit waar dat boek precies over gaat?!Harro schreef:Ah, dus het boek gaat niet alleen over Barbarossa? Wazig.
Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 0 gasten