Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Als jullie over de Nederlandse grammatica willen praten, openen jullie maar een nieuw topic.
Dan praat ik daar wel met jullie verder , nu even graag ontopic asjeblieft ben namelijk benieuwd wat jullie over mijn plaatjes te zeggen hebben.
Groetjes, Pieter.
101st Airborne Division A.K.A “Screaming Eagles” No Retreat!! COWARDS WILL BE SHOT!!
Ik denk dat er best wel wat over een manier van schrijven gezegt kan worden. Als iedereen gewoon de nederlandse spelling aanhoud, zal het geheel een stuk prettiger lezen zijn. moet je natuurlijk niet gaan miereneuken over een paar foutjes. Maar een beetje aandacht aan zinsopbouw zou niet verkeert wezen.
Doornewaard schreef:Ik denk dat er best wel wat over een manier van schrijven gezegt kan worden. Als iedereen gewoon de nederlandse spelling aanhoud, zal het geheel een stuk prettiger lezen zijn. moet je natuurlijk niet gaan miereneuken over een paar foutjes. Maar een beetje aandacht aan zinsopbouw zou niet verkeert wezen.
JackAll schreef:Haha, misschien gekregen van locale politie voordat hij naar de oorlog ging ?
Zie Band of Brothers aflevering 1: soldaat krijgt revolver van politiecommisaris uit Kokomo
Hee ik heb de serie van band of brothers laatst net gekocht het is zo'n mooie serie ..!!!!!!!!!!!!!!!!Hij is normaal 60 euro en ik heb hem voor 25 euro bij de media markt..!!!
JackAll schreef:Haha, misschien gekregen van locale politie voordat hij naar de oorlog ging ?
Zie Band of Brothers aflevering 1: soldaat krijgt revolver van politiecommisaris uit Kokomo
Hee ik heb de serie van band of brothers laatst net gekocht het is zo'n mooie serie ..!!!!!!!!!!!!!!!!Hij is normaal 60 euro en ik heb hem voor 25 euro bij de media markt..!!!
Het is inderdaad een mooie serie maar E60,- voor de Band of Brothers serie is niet de gangbare prijs in Nederland.
Deze gaan meestal voor ongeveer E30,- over de toonbank .
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Ook weer offtopic, Dit hoort bij de film topic, mensen let daar nou alstublieft op.
Nu weer terug naar de bureaublad achtergronden.
Alvast bedankt.
greetz, DBloc.
101st Airborne Division A.K.A “Screaming Eagles” No Retreat!! COWARDS WILL BE SHOT!!
Trouwens ik weet even niet meer wie het was maar degene met de fotocamera die geen goede foto's kon maken, de foto van het graf is in een woord GEWELDIG!