Je nieuwste aankoop - boeken en films
- Narcolepticus
- Lid
- Darryl
- Lid
- Tex
- Lid
- Frankie
- Lid
Daar hebben ze hem jah. Wel goed zoeken maar ik had het er voor over ben echt uur bezig geweest. Staat ie ergens vooraan waar ik 2x langes gelopen ben!darryl1234_gubbels schreef:Vond ik een goede film. Hebben ze die bij de Mediamakt?
Hmm dan moet daar ook maar eens langs gaan.

LEST WE FORGET !
- Frankie
- Lid
Miesjel schreef:Je kunt ook altijd een verkoper vragen hè.. scheelt je als je 't goed aanpakt maarliefst 55 minuten zoeken![]()
Ja maar het was echt stervens druk en er liepen maar 2 verkopers daaro! En als ik zeg Memphis Belle dan weten de meeste nie eens waar jet over hebt! Maar goed heb hem gevonden dus weer on topic!
LEST WE FORGET !
- Mooyman
- Lid
Inderdaad Tex, het origineel voor de prijs van een kopieTex schreef:Uiteindelijk maar toch de server Band of Brothers in het bezitMooyman schreef:Mijn nieuwste film/dvd aankoop is de gehele originele dvd serie van BoB, had de serie al op video maar dan nu ook op dvd.

Collector of uniforms of the enemy
- Tex
- Lid
Kijk dat is netjes, maar wel uitkijken want menig een is niet al te zuinig op zijn/haar dvd's en zitten dan ook vaak onder de krassen.Mooyman schreef:Inderdaad Tex, het origineel voor de prijs van een kopieTex schreef:Uiteindelijk maar toch de server Band of Brothers in het bezitMooyman schreef:Mijn nieuwste film/dvd aankoop is de gehele originele dvd serie van BoB, had de serie al op video maar dan nu ook op dvd.![]()
.
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
-
- Lid
Mijn nieuwste aankopen zijn onderstaande boeken:
Auteur: W. Schwarzwaller: De miljoenen van Hitler, de onthullende geschiedenis van het fortuin dat Hitler wist te vergaren, waar kwam het vandaan en waar is het gebleven.
Auteurs: L. Picknett, C. Prince & S. Prior: HESS, Het dubbelleven van de man achter Hitler.
Verder nog:
Auteur: D. Walda: Trompetist in Auschwitz, Herinneringen van Lex v Weren. (erg indrukwekkend verhaal over de kampen)
Auteur: E. Hazelhoff Roelfzema, Het hol van de ratelslang
Auteur: B. van der Stok, Oorlogsvlieger van Oranje. (deze man was Engelandvaarder, Spitfire piloot, ontsnap uit Stalag luftIII)
Auteur: W. Schwarzwaller: De miljoenen van Hitler, de onthullende geschiedenis van het fortuin dat Hitler wist te vergaren, waar kwam het vandaan en waar is het gebleven.
Auteurs: L. Picknett, C. Prince & S. Prior: HESS, Het dubbelleven van de man achter Hitler.
Verder nog:
Auteur: D. Walda: Trompetist in Auschwitz, Herinneringen van Lex v Weren. (erg indrukwekkend verhaal over de kampen)
Auteur: E. Hazelhoff Roelfzema, Het hol van de ratelslang
Auteur: B. van der Stok, Oorlogsvlieger van Oranje. (deze man was Engelandvaarder, Spitfire piloot, ontsnap uit Stalag luftIII)