Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
xSXEx schreef:Hey, ik ben net nieuw op het forum hier
Mijn naam is Nikita en ik ben een 21 jarige meid die gek is op WO2 reenacting. Ik doe het nu bijna 2 jaar, samen met mijn vriend die er al veel langer mee bezig is. Hij verzameld vooral de voertuigen, terwijl ik liever de kledij en de andere burgerlijke onderwerpen verzamel alsook alles van het WAC. Ik hoop hier veel info te verzamelen
Virus of Life schreef:
Virus of Life is mijn nick die ik al jaren gebruik en dus gewente is geworden. Ben van Helchteren, Limburg, België afkomstig en 23jaar jong.
Nog een belg of moet ik toekomstige nederlander zeggen,
Ben zelf van riemst afkomstig
Dit forum is gewoon de max, welke info je hier allemaal terug kan vinden hou je niet voor mogelijk
Voor elk probleem is er een oplossing.
Aangezien er voor dit probleem geen oplossing is, is er ook geen probleem
Virus of Life schreef:
Virus of Life is mijn nick die ik al jaren gebruik en dus gewente is geworden. Ben van Helchteren, Limburg, België afkomstig en 23jaar jong.
Nog een belg of moet ik toekomstige nederlander zeggen,
Ben zelf van riemst afkomstig
Dit forum is gewoon de max, welke info je hier allemaal terug kan vinden hou je niet voor mogelijk
Ik heb het al gemerkt! Ik heb een grote honger naar info, maar hier zal die nog lang aanslepen
Van Riemst zelf of 1 van die andere gezellige dorpkes?
Ik ben al een hele tijd geinterreseerd in de tweede wereldoorlog. Ik heb al veel dvd's boeken enzo gelezen en gezien. Nu wil ik samen met mijn vriend ook objecten te verzamelen.