Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heb je dan al overal in de Ardennen gezocht? Bastogne is leeggezocht, dat is waar, maar de Ardennen is een groot gebied en niet alleen de 101st vocht daar dus ik zie de link even niet met BoB.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Numb kijk dat is interessant daar zijn waarschijnlijk niet veel mensen geweest met een detector ! ik ken wel mesnen die daar vast wel hebben gezocht maar toch!
Lhek, door BoB dachten veel mensen: nou, daar zal nog wel een hoop liggen, een als veel mensen nou gaan zoeken word de ardennen al snel leeg hoor.... En als je een beetje onderzoek doet kom je ook bij andere goede plaatse in de ardennen.... Maar Duitsland blijft the best voor WO II vondsten.... En ik heb in vele gebieden gezocht in de ardennen en niet in 't bos de jaques waar de 101st heeft gevochten.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
zal best wel dat er erg veel gezocht is in Bastogne, maar ik heb gehoord dat er nog best wel spul gevonden wordt in Bois Jaques.
De Ardennen zijn zo groot en er is daar echt veel en hard gevochten dus valt er nog zat te vinden daaro.
Maar in Duitsland zal ook behoorlijk veel liggen..
Sorrie, wellicht een overbodige vraag aangezien ik deze discussie niet meer volgde sinds ongeveer blz. 13. Zijn jullie nu al geweest zoeken of nog niet?
Schiet toch op man; 't is bijna week-end, ik wil gaan zuipen!
Mattie schreef:Sorrie, wellicht een overbodige vraag aangezien ik deze discussie niet meer volgde sinds ongeveer blz. 13. Zijn jullie nu al geweest zoeken of nog niet?