Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Een Belgische wo2 M26 Adrianhelm, een beetje roestig, maar voor een mooi prijsje en volledig compleet met binnenwerk en kinriempje. Ik denk wel dat hij mooi op te knappen valt.
Zojuist via ebay op de kop getikt: "World War II Order of Battle" door Shelby Stanton. Het bevat de geschiedenis van elke Amerikaanse grondeenheid tussen 1941 en 1945.
earlymb schreef:Zojuist via ebay op de kop getikt: "World War II Order of Battle" door Shelby Stanton. Het bevat de geschiedenis van elke Amerikaanse grondeenheid tussen 1941 en 1945.
Grtn
David
Mooie bijbel David. Ik heb 'm ook via ebay gekocht een jaar geleden
[quote="seabee]Mooie bijbel David. Ik heb 'm ook via ebay gekocht een jaar geleden [/quote]
Bedankt; ik ben er ook erg blij mee. Ik heb elk exemplaar dat de afgelopen tijd op ebay stond gevolgd, maar die werden me allemaal te duur. Om een of andere reden kon ik deze voor vrij weinig te pakken krijgen. Het boek is in nieuwstaat.
Het zal nog wel even duren voor ik het ontvang, maar ik geloof dat van elk regiment een opsomming staat van traininglocaties, eenheden, officieren, campagnes etc. alsmede illustraties van unitcrests en divisie-emblemen. Ik denk niet dat er staat hoeveel trucks, jeeps etc. ze hadden aangezien dit in theorie wel was vastgesteld en in de praktijk nogal eens afweek. Misschien kan Seabee wat meer informatie geven.