Ik ben blij dat ik me nu niet druk hoef te maken over dat soort dingen... Simpelweg de hersenactiviteit niet voor.alex schreef:UhuVeels leuks gedaan dit weekend, alleen zo verdomd jammer dat heel mijn weekend nu zwaar verneukt word door de tussenstand van feyenoord- ajakkes.....
Slowchat-topic deel 11
- Dodo
- Lid
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Ajacied8989
- Lid
- Charly1975
- Lid
Stel: je koopt voor je vriendin een kleinigheidje. Dat kleinigheidje is voor jullie beiden van groot belang waardoor dat kleinigheidje dus toch niet zo klein is toen je het kocht. Voor dat kleinigheidje, dat achteraf toch groot blijkt te zijn, heb je niet zoveel betaald. Het was immers een kleinigheidje. Als je nu datzelfde kleinigheidje in het groot had gekocht was je duurder uit geweest en heb je je zelf weer centjes uitgespaart om iets groots te kopen voor jezelf. 

We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
- the_king88
- Lid
- Shifty
- Lid
Gaat dat over een condoom Charly ?Charly1975 schreef:Stel: je koopt voor je vriendin een kleinigheidje. Dat kleinigheidje is voor jullie beiden van groot belang waardoor dat kleinigheidje dus toch niet zo klein is toen je het kocht. Voor dat kleinigheidje, dat achteraf toch groot blijkt te zijn, heb je niet zoveel betaald. Het was immers een kleinigheidje. Als je nu datzelfde kleinigheidje in het groot had gekocht was je duurder uit geweest en heb je je zelf weer centjes uitgespaart om iets groots te kopen voor jezelf.

- Michiel M.
- Lid
- Ajacied8989
- Lid
En I have won this one: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... %3AIT&rd=1 

Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
-
- Lid
- Mike.H
- Lid