Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dat grote grijze blikje, wat is dat? Ik heb hier namelijk een aantal van die blikken liggen die ik bij men grootvader heb gevonden :s
Wat staat op het etiket?
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
Ha, wij hebben er hier zo 5 liggen. Bijna weggegooid omdat we dachten dat het toch maar oude schoensmeer was ...
2 ter in goede staat, 3 licht tot zwaar verroest
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
Die heb ik nog niet
Maarja vrijdag of zaterdag, beurs in Eberhahn mss, en de zondag bij collega verzamelaar, mss dat ik daar ene kan vinden
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Ik heb in Ursel alleen een current issue Combat Infantry Badge en een large mesh helmnetje gekocht (en wat losse onderdelen voor m'n jeep). Heb verder vooral een vriend geholpen met geld uitgeven.
Ik ben niet naar Ursel geweest, maar mijn neef heeft dit voor me gekocht: een small pack (1942) met draagriem (1943) en een paar L-straps (beide 1941). Prijs voor het geheel bij elkaar: €20.