Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Yannick S. schreef:30th ID, Radio Operator, 14 September 1944, Maastricht
Ziet er goed uit joh !
Komt er nog wat bij of..??
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Bedankt.
Maar er zit verder niks onder.
Had er eerst een na-oorlogse Nederlandse battledress onderzitten, maar dat was allemaal net wat té krap.
Vind het ook doodzonde om daar nog origineel materiaal onder te doen. Zie je toch helemaal niks van.
@ Ivo, leuke hoes heb je voor je entrenchment tool! Deze variant zie je niet zo heel veel met die extra modificatie zodat de steel er niet uit valt. Zelf heb ik er ook zo 1 alleen dan Canadees. Als ik nog een tip mag geven vervang je Large Pack voor een Small Pack. De Large Pack werd niet ten velde gedragen. Die bleef voornamelijk in de achterhoede.
Nette pop, Ivo alleen er zit te veel uitrusting op , er werd zo min mogelijk gedragen over de sneeuw suite
Koppel patroontassen en kruisriemen, of helemaal niets.
Bedankt beide.
Klopt wat betreft de large pack in het veld.
Hier werd ook inderdaad weinig tot geen webbing gebruikt tijdens de gevechten. Vandaar ook deze "after the battle" impressie. Dan kan er wat meer op qua webbing. Anders is het zo kaal. Daar zijn ook zat foto's van waar ze volledig bepakt de Kangaroos instappen. Om maar even een voorbeeld te pakken: http://www.theroyalscots.co.uk/images/shop/shop_80.jpg
Ivo Wilms schreef:Bedankt beide.
Klopt wat betreft de large pack in het veld.
Hier werd ook inderdaad weinig tot geen webbing gebruikt tijdens de gevechten. Vandaar ook deze "after the battle" impressie. Dan kan er wat meer op qua webbing. Anders is het zo kaal. Daar zijn ook zat foto's van waar ze volledig bepakt de Kangaroos instappen. Om maar even een voorbeeld te pakken: http://www.theroyalscots.co.uk/images/shop/shop_80.jpg
Het klopt inderdaad dat je zo nu en dan foto's tegen komt van soldaten met aardig wat webbing. Heb zelf op mijn pop ook iets te veel webbing zitten. Maar in de meeste gevallen werd er niet veel webbing gedragen wanneer men in witte camo liep. Mocht je interesse hebben ik weet nog een adres waar je mogelijk nog witte Canadese Breech Covers kan kopen voor de Enfield. Is misschien ook wel leuk voor je pop. Mocht je er belang bij hebben stuur me dan even een pb.
Camo hoort er niet op, maar krijg het niet meer van de pop.
Helm is een ABL na-oorlogs in afwachting tot er een mooie originele gevonden is, posters op achtergrond zijn uiteraard ook repro. Benzinevat is Belgisch civiel, vooroorlogs en staat er meer voor de sfeer.