Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vandaag kreeg ik een ijzeren kruis 2de klasse, een ostmedaille en een Wehrpass. De medailles en de Wehrpass zouden van dezelfde persoon komen (de medailles staan ook in de wehrpass)
Wat denken jullie van het EK ? Origineel of niet ?
Ik raad je aan die ook echt eentje te kopen want je gaat er echt spijt van krijgen als je straks dingen gekocht hebt die na de garantieperiode nep blijken te zijn onder de blacklight!
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Blacklight is niet allerheiligst. Er zijn genoeg items die honderd procent origineel zijn maar die toch oplichten onder Blacklight. Dit kan komen doordat ze (voor 1945) zijn gemaakt van synthetische materialen of zimpelweg omdat ze na de oorlog in de was zijn geweest.
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Blacklight is niet allerheiligst. Er zijn genoeg items die honderd procent origineel zijn maar die toch oplichten onder Blacklight. Dit kan komen doordat ze (voor 1945) zijn gemaakt van synthetische materialen of zimpelweg omdat ze na de oorlog in de was zijn geweest.
Dan lichten ze toch zwak op nieuw licht sterk op heb ik ervan begrepen !!