Waarom sluiteennnn???
Tssss, het forum gaat wel degelijk achteruit!!!!!!
Bedankt voor het begrip en de duidelijke onderbouwing van je mening.Ik ben het met me naamgenoot Niels eens..
Denk niet dat iedereen een topic gaat open als hij bijv. een nieuwe foto of iets dergelijks heeft,Skylighter schreef:Nu toch nog steeds.TommoVich schreef:Ik vind dat het niet gesloten moet worden ! zo kun je imers op de hoogte blijven van wat medeverzamelaars op de kop hebben kunnen tikken !
Mijn mening: als zoveel mensen van een topic gebruik maken vindt ik het nergens opslaan dat het dan dicht moet.Martijn schreef:Waarom sluiteennnn???
Tssss, het forum gaat wel degelijk achteruit!!!!!!Bedankt voor het begrip en de duidelijke onderbouwing van je mening.Ik ben het met me naamgenoot Niels eens..
Skylighter schreef:Vaak krijg je op zulke dingen toch maar één a 2 reactie's van: aaahh mooi zeg! Dan kan je alles beter in één keer in een topic gooien waar heel je verzameling in staat.Dean- schreef:
Denk niet dat iedereen een topic gaat open als hij bijv. een nieuwe foto of iets dergelijks heeft,
Kunnen die topics van Piet en Pol niet interessant worden? Het is hier al eens vermeld, maar ik denk dat het met een voorbeeld duidelijk gemaakt moet worden:Tim schreef:Moeten er nu nieuwe topics geopend worden als Piet een rantsoenbonnetje heeft gekregen of Pol een knoop aan zijn verzameling heeft toegevoegd?
Een hoop interessante topics zullen door zulke maatregelen direct van de kaart geveegd worden.
Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 0 gasten