Ik snap eerlijk gezegd niet waarom er zo'n ophef van gemaakt wordt. Natuurlijk is het jammer dat mensen met veel kennis van zaken het forum verlaten, maar er blijft nog zat kennis achter die het forum wél blijft bezoeken.
Het is zoals wel vaker heel simpel, dit forum is voornamelijk ter vermaak. Mensen komen hier omdat ze het leuk/gezellig vinden en omdat ze geïnteresseerd zijn in WOII. Daarnaast is het leerzaam om hier af en toe wat rond te lezen en zo nu en dan zelf eens iets zinnigs te posten. Dit doet iedereen omdat ze dat
leuk vinden.
Nu komt het simpelste; als ze het nou
niet meer leuk vinden, dan moeten ze weg gaan!! Wat heeft het voor zin om hier te blijven als je het niet meer leuk vindt?? Dan zit je tegen je zin te posten en dat schiet niet op. Dat komt de kwaliteit van de posts niet ten goede, dat komt de sfeer op het forum niet ten goede en dat komt de kwaliteit van het forum niet ten goede. Het forum heeft veel meer aan mensen die het hier naar hun zin hebben, die slechts posten wanneer ze denken iets zinnigs te zeggen hebben en die met plezier andere forumleden willen helpen met problemen waar ze niet uit komen.
Ik vind het daarom overdreven van de 'verlaters' om zo'n heisa van hun vertrek te maken. Alsof het forum nu haar bestaansrecht heeft verloren oid. Dat is natuurlijk geenszins het geval. Mensen die het forum op prijs stellen, die blijven toch wel komen en die brengen ook een nieuwe partij kennis met zich mee.
Ik zou graag zien dat het vanaf nu is afgelopen met al dat negatieve anti-forum gedoe. Als je hier wilt blijven, blijf dan, als het je hier niet bevalt, ga dan alsjeblieft weg en laat de mensen die hier wel graag komen rustig hun gang gaan.