forummeeting?
- Proos
- Technisch beheerder

- Gegeven: 20 keer
- Ontvangen: 36 keer
Tenzij er nog meer opties zijn kunnen we het
best een nieuw topic openen met een leuk polletje.
Nog meer opties?
Dat hier dan nog effe snel posten dan.
best een nieuw topic openen met een leuk polletje.
Nog meer opties?
Dat hier dan nog effe snel posten dan.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Roel R.
- Lid
- YPPY
- Lid
Misschien een aanvullende vraag, willen jullie na de meet (als die 's middags is) nog ergens wat gaan eten? Dan lijkt het me handig als er een restaurant in de buurt is.
Wat betreft de mensen met de ov: vanaf Vught wil ik best een keer op-en-neer rijden vanaf het station. Of vanaf station Den Bosch als dat handiger is. Als iemand dat ook vanaf Eindhoven doet, is de bereikbaarheid al beter.
Wat betreft de mensen met de ov: vanaf Vught wil ik best een keer op-en-neer rijden vanaf het station. Of vanaf station Den Bosch als dat handiger is. Als iemand dat ook vanaf Eindhoven doet, is de bereikbaarheid al beter.
- Proos
- Technisch beheerder

- Gegeven: 20 keer
- Ontvangen: 36 keer
Volgens mij karren er Nederlandse bussen naar de Belgische stations op die punten. Kan me vergissen, maar ik meen dat dat zo was/is.antwerpx schreef:Geen slecht idee, iets gaan eten! En tegelijkertijd de innerlijke mens versterken![]()
Ik lees net dat de NMBS niet naar eindhoven of iets in die buren rijdt, dus ik hoop dat ik kan rekenen op de welwillendheid van mijn ouders
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905