De beste forummeeting locatie
- Proos
- Technisch beheerder

- Gegeven: 19 keer
- Ontvangen: 36 keer
Overigens wil ik opmerken dat je zonder bier ook gezelligheid kunt hebben!
Maareh, ik vind deze poll-uitslag hoogst ongunstig.
Aangezien Best en Vught dicht bij elkaar liggen stel ik voor om de uitslag ten opzichte van Antwerpen en "anders" samen te vatten. Daarmee zou Vught (zoals het er nu naar uitziet) de winnaar van de poll zijn.
Tis een voorstel, ben benieuwd wat jullie daar van vinden.
Maareh, ik vind deze poll-uitslag hoogst ongunstig.
Aangezien Best en Vught dicht bij elkaar liggen stel ik voor om de uitslag ten opzichte van Antwerpen en "anders" samen te vatten. Daarmee zou Vught (zoals het er nu naar uitziet) de winnaar van de poll zijn.
Tis een voorstel, ben benieuwd wat jullie daar van vinden.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Proos
- Technisch beheerder

Goed idee... Ligt maar 20 km uit elkaar....antwerpx schreef:Is Best én Vught niet samen te doen? Mensen die al beide hebben gedaan: hoelang deed je over het bezoek?
Maken er een dag programma van + nog hapje eten tegen de avond.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
- Proos
- Technisch beheerder

Timo schreef:waar dan?
BeidenYPPY schreef:Dan verzamelen we om 9 uur 's ochtends. Geen probleem.Allebei is ook goed wat mij betreft, dan gaan we wel picknicken tussendoor op de Brabantse heide.
- Roel R.
- Lid
Je moet er wel rekening mee houden dat een begintijd van 9 uur betekend dat ik om 6 uur op moet staan
, aangezien ik eerst met de bus naar een station moet, dan met de trein, en dan weer met bussen.
uiteraard moeten we ook een volledig foto reportage maken van de plek die we bezoeken met een bijbehorend artikel voor de site!!!
uiteraard moeten we ook een volledig foto reportage maken van de plek die we bezoeken met een bijbehorend artikel voor de site!!!
- Proos
- Technisch beheerder

Jij woont toch niet zó ver bij mij vandaan? Heythuyzen....Roel R. schreef:Je moet er wel rekening mee houden dat een begintijd van 9 uur betekend dat ik om 6 uur op moet staan, aangezien ik eerst met de bus naar een station moet, dan met de trein, en dan weer met bussen.
Als je in Weert kunt komen kan je ook nog met mij mee, ik weet nog niet hoe ik ga, maar wellicht niet met openbaarvervoer.
- paulstolk
- Lid
Ik woon praktisch op de Ginkelse heide. Elk jaar worden daar de Airborne landingen gehouden. 's Middags is er in het centrum van Ede een militaria markt met militaire voertuigen (haal 't ook maar uit een folder hoor). Verder is hier vlakbij Lunteren. De plaats waar de NSB haar landdagen hield, maar dat nu is omgebouwd tot woongebied met luxe appartementen.
- Arjen
- Lid

picknicken vind ik prima hoor; maar wanneer?
komen jullie wel eens buiten de laatste tijd?
komen jullie wel eens buiten de laatste tijd?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
- YPPY
- Lid
Is dat in de zomer Paul? Dan is zoiets misschien leuk voor een volgende meet. Nu is het denk ik een beetje weersafhankelijk (als het binnenkort zou zijn).
Welke locatie eerst, hangt wat mij betreft van de openingstijden af, zodat je overal zoveel mogelijk tijd hebt. Daarnaast moeten we denk ik meenemen waar je ergens wat 's avonds kunt eten in de buurt. Het lijkt me niet handig om nog een tijd te moeten reizen voor een eet gebeuren.
Welke locatie eerst, hangt wat mij betreft van de openingstijden af, zodat je overal zoveel mogelijk tijd hebt. Daarnaast moeten we denk ik meenemen waar je ergens wat 's avonds kunt eten in de buurt. Het lijkt me niet handig om nog een tijd te moeten reizen voor een eet gebeuren.