Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb al vervoer gevonden, binnen iets meer dan een half uurtje ben ik in Roermond, Het enigste probleem is hoe ik van het station naar het terrein kom, aan de route beschrijving op de site heb ik niet echt veel. Misschien kan iemand hier me helpen?
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Heb je een helm? Misschien kan ik je komen ophalen met de schakel, als die morgen terug komt van de dealer....
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Tim Y. schreef:Ik heb al vervoer gevonden, binnen iets meer dan een half uurtje ben ik in Roermond, Het enigste probleem is hoe ik van het station naar het terrein kom, aan de route beschrijving op de site heb ik niet echt veel. Misschien kan iemand hier me helpen?
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
Zo , santa fé was wel vet , ik stelde me alleen wat meer voor van die schijngevechten... maar over het algemeen , mooi weer , mooie voertuigen ! Geslaagde dag dus !
Groeten ,
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Er zijn wat complicaties, ik weet niet zeker of ik kom..... Als ik er niet ben
in ieder geval veel plezier, zie de foto's wel
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Ik heb je niet gezien Cas...Was wel zeer vet! Wie meer foto's wil, laat het maar weten dan post ik nog wat.
Hier een kleine selectie aan foto's:
That's me!
[/b]
Ik ben er ook geweest(samen met loek), was erg sjiek daar...
Wel een beetje raar dat er amerikanen tegen amerikanen en engelsen vechten, ze kunnen toch best wat duits reanacters meebrengen....
@Darryl, die laatste foto van je , die brit op de fiets, had wel leuke spulletjes hè(bijna alles origineel.....), we hadden nog effe me hem gepraat, hij was erg trots op zn fiets met(volgens hem) zelfs originelebanden en zadel en alles......
Alleen had hij wel een canadees jasje aan.
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.