Aja dat was het.bollebekboerke schreef:???? Nee, Anderlecht heeft enkel vorig jaar 2 spelers op staande voet ontslagen nadat bekend werd dat ze bij hun vorige ploeg (Lierse) in de omkopingszaak (van die chinees) betrokken waren.

Aja dat was het.bollebekboerke schreef:???? Nee, Anderlecht heeft enkel vorig jaar 2 spelers op staande voet ontslagen nadat bekend werd dat ze bij hun vorige ploeg (Lierse) in de omkopingszaak (van die chinees) betrokken waren.
Tja dat hebben ze daar in België weer verkeerd begrepen denk ik...die Chinees wilde gewoon z'n nasi met sambal kwijt en het aan die voetballers verkopen. Dus niet omkopen maar verkopen.bollebekboerke schreef:???? Nee, Anderlecht heeft enkel vorig jaar 2 spelers op staande voet ontslagen nadat bekend werd dat ze bij hun vorige ploeg (Lierse) in de omkopingszaak (van die chinees) betrokken waren.
Ik heb mijn seizoenkaart binnen, dus ik ga in ieder geval niks missenCas schreef: @ pvt Ed : Ik hoop het maar ik denk dat we nog lang kunnen dromen
LOL, nee tzou gaan over ene Zdenek GrygeraZhukov schreef:Vermaelen is een goeie, verdediger met scorend vermogenbollebekboerke schreef:Anderlecht had graag een verdediger overgenomen van Ajax, het gaat niet door.
Je bedoelt dat ze Zdenek Grygera wilde overnemen. Ondanks dat zijn contract afloopt wil Ajax hem graag behouden.bollebekboerke schreef:Anderlecht had graag een verdediger overgenomen van Ajax, het gaat niet door. Alleen achterin hebben we genen overschot, ondertussen mogen de belg Gerets en PSV zich opmaken voor een leuke confrontatie
Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 0 gasten