gezellig bustripje naar het Hurtgenwald
- viny
- Lid
wie zou je waar weg kunnen halen? je bedoelt bij de grens??Spitfire schreef:Moest het hier over een dagtrip gaan (zaterdag of zondag)
en ik een weekend vrij heb op het werk dan kan ik 4 personen ophalen en meenemen.
Grtz.
Luc.
en op de fiets lijkt mij niet eens zo'n slecht idee
'War is delightful for those who have not experienced it'
- Polte
- Lid
- viny
- Lid
ik kan wel naar limburg gebracht worden, maar houd mijn fiets het wel uit, mischien vindt je deze ook wel in een loopgraaf in het hürtegenwald

Laatst gewijzigd door viny op 02 okt 2006, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- viny
- Lid
Ik verwacht er inderdaad nix van dat we daar ook maar iets van waarde zouden vinden, maar het is zeker wel vet om wat bunkers te zien etc, en om alleen maar een kleine indruk te krijgen(zoals in het museum)pionier schreef:hehe --^
En trouwens, jullie verwachten wel veel volgens mij. Het is niet altijd prijs daar. Ben vaker terug gekomen met alleen wat hulsjes en knopen oid.
- viny
- Lid
Oh ik vond het echter wel een mooi museum, en zeker ook groot, zeker meer dan 6 poppen!! 
en er zijn ook wel meer dan genoeg bunkers, weet niet precies waar allemaal, maar toen wij in het hurtgenwald over de land weggetjes reden zag je vaak genoeg een bunker uit het landschap steken!
en er zijn ook wel meer dan genoeg bunkers, weet niet precies waar allemaal, maar toen wij in het hurtgenwald over de land weggetjes reden zag je vaak genoeg een bunker uit het landschap steken!
-
pionier
- Lid
Oke, 10 poppen dan. Niet meer in ieder geval. Het is leuk om een keertje gezien te hebben, maar niet om vanuit -...- alleen voor dat museum te gaan.
Wat betreft bunkers... Dan heb je misschien net 2 juiste gezien. Als het goed is liggen er namelijk maar een paar bekende bunkers die wel nog heel zijn. De rest is allemaal opgeblazen door de ammies.
Mn replys hier willen niet zeggen dat ik niet wil gaan, of het zich niet loont. Maar weet zeker dat mensen die nog nooit daar zijn geweest/ gezocht hebben, bedrogen uit zullen komen.
Wat betreft bunkers... Dan heb je misschien net 2 juiste gezien. Als het goed is liggen er namelijk maar een paar bekende bunkers die wel nog heel zijn. De rest is allemaal opgeblazen door de ammies.
Mn replys hier willen niet zeggen dat ik niet wil gaan, of het zich niet loont. Maar weet zeker dat mensen die nog nooit daar zijn geweest/ gezocht hebben, bedrogen uit zullen komen.
-
karell
- Lid