Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Edgar schreef:Ga je die voor re-enacment gebruiken?
ja maar ik ben nog maar 14
dus ik ga geleidelijk aan samenstellen
Ik wil niet dwarsliggen maar als je geleidelijk aan gaat samenstellen en je pas over een paar jaar aan re-enactmant gaat doen, bestaat er dan geen kans dat je uit je M42 uniform bent gegroeid
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen. Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Edgar schreef:Ga je die voor re-enacment gebruiken?
ja maar ik ben nog maar 14
dus ik ga geleidelijk aan samenstellen
Ik wil niet dwarsliggen maar als je geleidelijk aan gaat samenstellen en je pas over een paar jaar aan re-enactmant gaat doen, bestaat er dan geen kans dat je uit je M42 uniform bent gegroeid
Sgt Guarnere schreef:Spaart er hier ook iemand Band of Brothers movie props? [/b]
Nope, not here Bill
stommebandofbrothersfreak
En hier kan ik nou flink pissig om worden Mike.
Wat is er mis met het verzamelen van movie props van een oorlogs film? naast deze verzameling verzamel ik ook movie props.. ik krijg binnenkort het script binnen gebruikt op de set bij Prisonbreak Seizoen 1 aflevering 6... en of het nu van prison break of mijn apart van band of brothers is boeid niets... we gaan hier nogsteeds respectvol met elkaar om en een tekst als stommebandofbrothersfreak is dat niet.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Beetje opverdreven niet Mikie. Ik schrijf al enkele jaren met Bill en inmiddels is hij een goede vriend van me en ik bezoek hem ok elk jaar. Misschien is dat de reden dat ik bob movie props spaar en Sgt Guarnere heet. Het slaat gewoon regel rechts nergens op dat iedereen maar denk oh weer zo'n sneu figuur die bob spullen verzamelt want niet iedereen heeft dezelfde reden daarvoor.