Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
neej ik heb geen boekje van de , slag van het reichswald (weet ook niet wat er allemaal in staat) maar je kunt tog overal spullen vinden uit de wo in het reichswald , of zijn er dan speciale plekken ???
Als je op een plek gaat zoeken waarvan je weet dat daar veel is gevochten is de kans iets te vinden een stuk groter dan als je willekeurig ergens heen gaat.
Nou moet ik ook zeggen dat iedere zoeker daar heen gaat, wat de vind kans weer kleiner maakt...
Waar heb je vorige keer gezocht ongeveer toen je niets vond als ik vragen mag?
Ik heb bij de rand van het bos gezocht , helemaal in het zuiden dat is nog de nederlandse kant van het bos , weet jij dan waar je beter kun gaan zoeken , ik heb ook al met men metaaldetector tussen de loopgraven gelopen en tussen de bunkers maar zonder resultaat
Ah ok.Mij is verteld dat een groot aantal loopgraven daar in de wo1 is aangelegd ter verdedeging, dat verklaard mischien dat er niets lag.
In het Nederlandse deel heb ik nog nooit gezocht alleen in het Duitse.
Let er wel op, wat ik al aangaf dat de boswachters ed daar fel zijn op zoekers.
Jawel van alles, Duits/Canadees/Engels enz.
Het is wel een kwesie van geluk hebben, soms loop je weken achter elkaart te zoeken en vind je haast niets en dan heb je plots wel iets moois.