Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Lucky-Angel schreef:Opzich best jammer, maar toch valt het nog mee,
Of anders gezegd, ; vind ik het meevallen
Vind je?
Proberen op te sporen dat tuig en de volledige restauratie laten betalen.
Overheid wordt daar veel te laks in, "och is het dat maar";neen keihard optreden!
zou je via PB mogelijk mij wat de bewuste bronnen kunnen doorsturen?
Ik werk als vrijwilliger in een museum in Breda en heb meerdere stukken hierover gelezen en meerdere verhalen (uit eerste hand!) hierover gehoord. Er zijn ook foto's van de bewuste tank terwijl hij nog op het krupp testterrein staat (en van het transport naar NL).
Nou....zo compleet is hij ook niet meer. Als je het volgende artikel leest http://www.ft.com/cms/s/0/442a5f74-18a0 ... e2340.html is slechts de buitenkant nog intact en alles wat erin zit volledig verwijderd. Helemaal leeg gemaakt om een andere Duitse tank compleet te maken.
Meevallen?
Voor Nederland wel ja, als je kijkt in Frankrijk of Belgie zien alle monumenten er nog prachtig uit!
Zelfs na 3 of 4 jaar nog geen graffitie. Ik vind het toch maar raar dat zoites in Nederland gewoon geacepteerd word.