ten eerste schrijf ik nergens dat je mij uitscheld, maar over het algemeen hebben de mensen er wel een handje van elkaar af te snauwen, dat is naar mijn mening niet echt de bedoeling van een forum, het is een forum voor discussie en meningen, jouw mening is k*t film, mijn mening is goede film, goed verhaal (oke wat fouten maarja who care's?).killingspree schreef:Waar beledig ik jou ?
Ik zal het nog 1 keer proberen uit te leggen.
Sinds dit een wo2 gerelateerd forum is en we het over een WO2 gerelateerde film hebben waarin het rammelt van de fouten lijkt het me niet meer dan normaal om dit eens terspraken te brengen.
Maar gezien ons ruimteaapje telkens terug komt met het feit dat een film alleen maar een verhaal moet hebben en de duitsers alleen maar zwarten laarzen moeten dragen, helmen en moeten schreeuwen. Nou dat is geschiedschrijving.
Kijk eens naar Zwart Boek, deze jongens hebben tenminste in de boeken gezeten en het naar mijn mening wel goed van af gebracht met een net zo goed verhaal.
Kom op man,
Ieder zijn eigen mening, maar het gaat niet over de mening van mij of van jou... het punt wat ik hier voor de 5e en tevens laatste keer probeer ter spraken te brengen is dat het rammelt van de historisch incorrect heden en dat dit slap is voor een film van dergelijk budget ( nog los van het verhaal zelf wat in de verste verte niet het totaal plaatje van de oorlogs winter bedekt, noch het feit van vertrouwen en wantrouwen ).
Succes en veel plezier in de bios dan maar, neem maar een stripboekje mee.
Waarschijnlijk gaat er nu iets komen van: jonge verzamelaar ziet belang nog niet in van historisch correcte films bladiebladiebla, natuurlijk heb ik ook het liefst 100% goede wo2 films, maarja dan zouden we met zijn allen in de film industrie moeten gaan werken en alles aan gaan sturen, of boeken gaan schrijven die 200% goed zijn zodat er geen fouten in de films meer komen, maar dat gaat toch nooit gebeuren.
Maar achja wacht maar op 'the perfect movie', dan kan je nog lang wachten
mvg,