Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hier het volgende wapen waar ik aan werk.
ben begonnen met eerst de metalen onderdelen zodat ik die makkelijk kan selecteren en een texture kan geven.
hierna komen de houte onderdelen.
Definitie van een geweer is ongeveer dat je het in je hand kunt houden en dat het een relatief lange loop heeft. Een pistool is een licht en compact vuistvuurwapen en heeft een magazijn. Een revolver is géén pistool omdat het een draaiende trommel heeft. Dus, de P08 Luger, Walther P38, M911 Colt en Webley revolver zijn dus geen geweren...
het meeste werk doe ik op me mini laptop, aangezien ik die overal mee naar toe kan nemen en ik die gebruik op me stage. hierdoor kan ik helaas niet veel aan detail doen aangezien me scherm hier niet groot genoeg voor is en dat werkt niet lekker. gelukkig heb ik thuis wel een groot scherm aan me pc hangen.
ben nu weer een groot stuk verder me de Thompson en de volgende stap word detail en daarna mooie textures er over gooien. hier onder het resultaat tot zo ver.