rassenhaat
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 19 keer
- Ontvangen: 35 keer
Ik denk aan een ban van je @Home kabelmodem IP, als je niet normaal kunt doen. Dit forum wordt onderhouden door vrijwilligers en ik heb er weinig geduld mee wanneer je niet normaal kunt doen.Anonymous schreef:Interesseert me eigelijk niet zo meneertje, duzzzz
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Simon
- Lid
Tssss slimme weetjes toch om even te melden dat Harro toch wel een van de vele op dit forum is die al jaren onderzoek doet naar de WO2 en jij noemt het slimme weetjes....Anonymous schreef:Sorry meneer Harro. Ik heb veel respect voor vrijwilligers. Maar soms irriteert hij mij gewoon dat mensen willen opvallen door hun slimme weetjes. En ze luisteren gewoon niet naar andere! Ach ja, wat zal ik er van zeggen.
Respect Harro

You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
- Pauli
- Lid
je moet harro juist erg dankbaar zijn.. dacht ik zo
Verder dacht ik ook dat Hitler de joden ook haatte omdat deze vaak de colabarateurs (hoe spel je dit noem je dit?:$) waren in WO1. Tenminste.. zo bracht hij het. Doordat hij zelf fanatiek in WO1 had gestreden ergerde hij zich hier erg aan.
Verder dacht ik ook dat Hitler de joden ook haatte omdat deze vaak de colabarateurs (hoe spel je dit noem je dit?:$) waren in WO1. Tenminste.. zo bracht hij het. Doordat hij zelf fanatiek in WO1 had gestreden ergerde hij zich hier erg aan.
"Even a fool is thought wise when he keeps his mouth shut"
- Harro
- Lid
Proos schreef:Ik denk aan een ban van je @Home kabelmodem IP, als je niet normaal kunt doen. Dit forum wordt onderhouden door vrijwilligers en ik heb er weinig geduld mee wanneer je niet normaal kunt doen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Re: rassenhaat
jah idd ik moest dat owk al wetevoor school schreef:wat was de aanleiding tot rassenhaat tijdens WO2?
En wat waren de gevolgen?
Ik ook!!Anonymous schreef:jah idd ik moest dat owk al wetevoor school schreef:wat was de aanleiding tot rassenhaat tijdens WO2?
en kan iemand me a.u.b hier antwoord op geven..?:
Wat zijn de jaartallen/plaatsen/landen/personen die sinds de WO II betrokken zijn geweest bij volkerenmoord
- Peter M
- Lid
Misschien vind je al wat informatie in de voorbij twee pagina's.Miii schreef:Ik ook!!Anonymous schreef:jah idd ik moest dat owk al wetevoor school schreef:wat was de aanleiding tot rassenhaat tijdens WO2?
en kan iemand me a.u.b hier antwoord op geven..?: