KevinP schreef:180cc schreef:Anti's zijn toch Nederlands grootste gastheer van verkrachters(Rasta-verkrachter) een achternichtje van me is bijna verkracht door een paar Antilianen uit R*dam Zuid.
We'll to the point? Het is geen leuk volk!
Inderdaad en alle Marokkanen zijn criminelen, alle Surinamers verhandelen drugs, alle werklozen zijn lui, alle homoseksuelen gedragen zich verwijfd, alle Rooms-Katholieke priesters zijn pedofiel, alle VMBO-ers zijn aan de drugs, alle Gymnasiumleerlingen zijn psychisch gestoord, alle studenten zijn corpsballen, alle moslims zijn terroristen, alle gabbers zijn racisten, alle Amerikanen zijn arrogant, alle Belgen zijn dom, alle Nederlanders zijn gierig, alle bejaarden zijn dement, alle ambtenaren werken niet, alle plattelandsbewoners zijn domme boeren, alle tennissers zijn kakkers, alle mensen die vaak op internet zitten zijn sociaal gestoord, alle mensen die WOII militairia verzamelen geilen op oorlog en alle mensen met interesse in WOII zijn nazi's. Alleen als je niet tot één van de bovenstaande groepen hoort ben je 'normaal'.
Maar serieus: je moet niet zo generaliseren. Het is hier al honderden keren gezegd, maar je kan niet een volledige bevolkingsgroep beoordelen op het gedrag van slechts een kleine groep die het verpest voor anderen.
1; Tja volgens cijfers zijn de Marokkanen de klootzakjes.(daar heb je gelijk in)
2; Daar zijn Surinamers bekend om ''Bolletjes-slikken''
3; Als je na 6maanden nog geen baan hebt gevonden, dan vindt ik je lui.
4; Het is bewezen dat flikko's verwijfd zijn.
5; Katholieken paters kunne maar niet van kindjes afblijven.
6; 65% van de VMBO'ers doen aan drugs(ook bewezen)
7; Komt door omdat ze latijns moeten leren die gym-jochies/en meisjes.
8; Studenten hebben vaak een te grote bek, maar cool zijn ze wel.
9; Geen commentaar(ben bang om m'n leven)
10; Alle gabbers die naar Terror luisteren zijn racisten.
11; De zuiderlingen dan.
Voor de rest ik weet dat je het sarcastisch bedoelde, maar ik probeerde jullie meningen gewoon naar boven te halen. En ik heb ofzo 4maanden niets van me laten horen op Internet-forum's(ik heb een sociale leven-)