Vertel eens iets over je detector!

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
pionier
Lid

Bericht door pionier »

Diepte ligt ook aan de grond en omstandigheden waarin je zoekt! Heb zelf ook een vergelijkbare gehad, en die werkte prima. Alleen de disc. is wat minder.

Zoek nu meestal met een bounty hunter tracker 4 (meen ik) en ben er zeer over te spreken. De diepte is oke (niet zoals white's) maar de disc. is echt top. Met een duw tegen het hendeltje zet je die uit of aan. Zeer handig om te controleren of je waarsch. schroot onder je schotel hebt.
BBB
Lid

Bericht door BBB »

Gefreiter Porta schreef:Heb ook juist md aangeschaft Black Night 1.
Denk wel dat het een goeie zal zijn,vind muntjes op ong.25cm en blikjes op 50cm.
Heeft anders iemand met deze ervaring of weet iets over de prestaties?
Dat lijkt me idd een goeie te zijn.Die whites van mij zou ik niet aanraden aan anderen.
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Polte
Lid

Bericht door Polte »

Ok! Ik heb zelf de Ds9 MD-3009 van detectorshop.nl
Opzich gewoon een kijkshop detector hoewel de prijs toch 135 euro was, ben ik zeer tevreden over deze detector.
Goed dieptebereik en een goede discriminatie.

Afbeelding
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
tomNL
Lid

.

Bericht door tomNL »

hallo allemaal, ikzelf zoek al een tijdje met een Tesoro Tigershark, 2e hands gekocht via http://www.detect.nl. De nieuwprijs ligt geloof ik nogal hoog zo rond de 1100 euro. Ik heb hem nog niet gebruikt voor het zoeken in water maar daar ga ik binnenkort mee beginnen. PS ik zoek niet alleen oorlogsspul maar vooral ook oudere objecten.

vgr. tomnl
Verzamelaar
charliezone
Lid

Bericht door charliezone »

ik heb een White's 6000 Di Pro en een GC-1022 ( el cheapo detector van 60 euro voor "erbij"

ben vooral over de White's zeer te spreken die gaat al wat jaartjes mee en nog nooit heeft deze me in de steek gelaten :)
Tjeerd
Lid

Bericht door Tjeerd »

Hahahahhahah Wat is dit een kansloos topic zeg. Wel mooi dat mensen hier serieus over kunnen discussieren (niet vervelend bedoel)

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ervaringen met Polen en Auschwitz? Bezoek het topic: op weg naar ... Auschwitz
pionier
Lid

Bericht door pionier »

Als je een nieuwe tv of gsm oid wil dan ga je toch ook vergelijken (welke groter beeld heeft, meer opties enz) Is dat ook kansloos?

Er zijn zat mensen die serieuze info willen, en dat is wat jij geeft niet en je f**kt me met je domme bericht behoorlijk op!
Polte
Lid

Bericht door Polte »

Tjeerd schreef:Hahahahhahah Wat is dit een kansloos topic zeg. Wel mooi dat mensen hier serieus over kunnen discussieren (niet vervelend bedoel)

Kom met iets zinnigs of houdt uw mond :)
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
the_king88
Lid

Bericht door the_king88 »

Zal ik dan maar weer beginnen met weer wat info over mun detector. :wink:
Het type is: ds-318-b voor 79,00 euries.
Ik heb hem gekocht bij de detectorshop ik dacht eerst dat het niet veel was. :roll:
Maar toch bleek dat je eigenlijk wel grappige dingen omhoog haalt.
Zoals dop van olievat,oude remkabel van fiets (beige uitvoering nog) prikkeldraad een oude tentharing en nog wat prut.
En dat zat ook nog redelijk diep. (boven mijn verwachting)
Ik heb nog geen wo2 spullen gevonden maar ben ook nog niet echt op plekken geweest waar echt soldaten zijn geweest. :oops:
Meer info van mijn detector moet je hier kijken: http://www.detectorshop.nl/metaaldetect ... ector.html
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse :) ~~~
Tjeerd
Lid

Bericht door Tjeerd »

pionier schreef:Als je een nieuwe tv of gsm oid wil dan ga je toch ook vergelijken (welke groter beeld heeft, meer opties enz) Is dat ook kansloos?

Er zijn zat mensen die serieuze info willen, en dat is wat jij geeft niet en je f**kt me met je domme bericht behoorlijk op!
Dat ik hier nog op in ga. Ik vind dit kansloos. Net als jij misschien sjoelen kansloos vind. Hoef je niet gelijk te schelden...
Polte schreef:
Tjeerd schreef:Hahahahhahah Wat is dit een kansloos topic zeg. Wel mooi dat mensen hier serieus over kunnen discussieren (niet vervelend bedoel)

Kom met iets zinnigs of houdt uw mond :)
ok
Ervaringen met Polen en Auschwitz? Bezoek het topic: op weg naar ... Auschwitz
pionier
Lid

Bericht door pionier »

Tjeerd schreef:Dat ik hier nog op in ga. Ik vind dit kansloos. Net als jij misschien sjoelen kansloos vind. Hoef je niet gelijk te schelden...
Schelden was het nog net niet. Maar als ik niks aan sjoelen vind, dan ga ik dat toch ook niet zeggen tegen 'n sjoelfan.
the_king88 schreef:Zal ik dan maar weer beginnen met weer wat info over mun detector. :wink:
Het type is: ds-318-b voor 79,00 euries.
Ik heb hem gekocht bij de detectorshop ik dacht eerst dat het niet veel was. :roll:
Maar toch bleek dat je eigenlijk wel grappige dingen omhoog haalt.
Zoals dop van olievat,oude remkabel van fiets (beige uitvoering nog) prikkeldraad een oude tentharing en nog wat prut.
En dat zat ook nog redelijk diep. (boven mijn verwachting)
Ik heb nog geen wo2 spullen gevonden maar ben ook nog niet echt op plekken geweest waar echt soldaten zijn geweest. :oops:
Meer info van mijn detector moet je hier kijken: http://www.detectorshop.nl/metaaldetect ... ector.html
Dat was mijn 1e detect ook. In elk bos ligt wel iets militairs... Tot nu toe ten minste overal wel wat gevonden, ookal was het een plek waarvan je zou zeggen hier kan niks gebeurt zijn.