Airborne E-Tool
-
AtroX
- Lid
ah, ik bedoelde niet de middelste van de foto, ma de middedlste van de groep, die met de gecamoufleerde helm 
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
-
johan willaert
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
Parachute First Aid Packet....
Kijk hier ( http://users.pandora.be/theliberator/mycollection2.htm ) ongeveer na 3/4 naar beneden...
Johan
Kijk hier ( http://users.pandora.be/theliberator/mycollection2.htm ) ongeveer na 3/4 naar beneden...
Johan
29th Let's Go!!!!!
-
AtroX
- Lid
OK bedankt 
Nog een vraagje: ik zie dat 1 van die para's een M3 vastgebonden heeft aan zijn laars. Deden alleen para's dit of ook de gewone infantrie?
Nog een vraagje: ik zie dat 1 van die para's een M3 vastgebonden heeft aan zijn laars. Deden alleen para's dit of ook de gewone infantrie?
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
-
johan willaert
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Loek D.
- Lid
-
Dean-
- Lid
Met foto bedoel je foto van een verzamelaar zeker, en geen wo2 foto?? Anders spreek je jezelf nogal tegen.C. Works schreef:Als we al een plaatje zouden vinden van een M1910 E-tool Carrier met een M1 Carbine pouch erop betekent dat nog niet meteen dat dit echt in WWII gedaan is! Gewoon even naaien... Kan ik me goed voorstellen want beide items (M1 Carbine pouch en M1910 E-tool Carrier) zijn relatief goedkoop!
Dean
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''