Als ik mijn fantasie even mag laten gaan:
Picture 6 man/boys dressed in 101st U.S. Airborne outfits (repro) die een deel van de flank moeten beschermen in de bossen rondom Foy.
Zij zitten daar in hun Foxholes en lopen geregeld patrols op zoek naar Duitse posities.
Als zij terug keren naar hun Foxholes worden ze onderweg beschoten door een Sniper.
Sniper verwond 1 van de 101 troopers en de andere sneaken er op uit om hem te localiseren.
Na hem te hebben gelokaliseerd in een boom weten zij hem te verwonden en gevangen te nemen.
Als zij terug bij hun verwonde kamaraad aankomen blijkt hij dood te zijn, troopers willen hun woede op sniper beoefenen, commanding officer een jonge L.t. moet z'n troepen cool houden en de prisoner terug naar H.Q. brengen voor interrogation!
De terug tocht is zwaar voor de Duitse POW aangezien hij het levenloze lichaam mag dragen, door sneeuw en wind.
Voor dit simpele verhaal heb je dus leuk manuscript nodig, goede camera(s), 7 repro uniformen 6 U.S. 1 Duits, misschien krijg je een reenactment groep zo gek om te helpen of lenen/huren van items.
Beetje fatsoenlijk Engels en Duits zou ook niet verkeerd zijn.
Veel hoeft zoiets niet te kosten, jullie zijn in andere film ook creatief genoeg geweest.
Zeg niet natuurlijk dat jullie het bovenste moeten doen maar was maar een simpel idee wat niet veel hoeft te kosten en uitvoerbaar.
Ik zeg dit omdat ik namelijk al lang rond loop met het idee om een stuk reenactment te filmen als ww2.
Ik zou dan namelijk de reenactment groep waar ik in de toekomst bij wil vragen en een Duitse groep die de Hohenstaufen uitbeeld, een battle in een bos en open stuk gras te houden.
Als de Britse Airbornes zich ingegraven hebben en de Duitsers komen hun verdrijven, net zoals rondom Oosterbeek in 44.
Alleen gemeentes moeten hier toestemming voor geven, en beetje geld kost het ook wel, maar als ik dan wat zou willen filmen zou ik dat willen proberen.
Vindt het heel leuk wat jullie ondernemen en wens jullie veel succes toe in de volgende shoot!!
Probeer toch zoals de anderen ook opgemerkt hebben meer aan de outfits te doen!!
Young Pratts at large

joke boys!!
Greets,
Cain